Zerre sözlükten anlamayan bir tip. Siz yokken burda ben vardım. Başka yazarları savunmakta buna kalmış.
Sizin gibi tipleri iyi bilirim ben. Prim sizin işiniz olmuş. Artı oy almak için herşeyi yaparsınız.
Beni bilirsiniz. Kolay kolay kimsenin nick altına gelip böyle şeyler yazmam. Aydinoglu nun kalite ve sözlük anlayışına ters böyle şeyler.
Sizin bende çekemediğiniz şeyler var. En kafadan nickleriniz 0 kalite. Ta en baştan ofsayt e düşen adamların bana laf atması ne kadar da komik geliyor. Ohohoho.
Aydinoglu bir markadır. Her türlü telif hakkı bu nickin bana aittir.
Siz daha kendinize özgü bir yazar bile değilsiniz. A derken b, b derken c dersiniz. işte burası önemli bak. istikrar yok sizde.
yazar olmuş adamlık yönünden sınıfta kalmış yazar. buradaki yazarların analarına küfür etmemeyi öğrenecek haddini bileceksin (#41906074) senin seviyene düşmedim ben küfür edersem inan hayatın boyu unutamaz ciğerlerinde hisseder iz bırakırım sana. evet..
"edit: kızlar üzerine alınmasın. hepiniz alının." demiş, kendide üzerine alınıp "ben malım" dedi mi acaba, demesi gerek? "insan denen yıkık dna süprüntüleri" demiş sonra, kendisi insan değil sanırım. gerçekten tuhaf, ne gibi bir rahatsızlığı söz konusu acaba?
"senden daha sevimli" derken rus bilim adamlarının bilimsel açıklamasını kasdetmiyor ve ona çaktırmadan laf sokmuyorsundur umarım.
amaan banane ya kendi aranızdaki mevzu beni ilgilendirmez.
tespit yaptığını sanan yazar.
(bkz: #41904762)
açık eksileyeni editleme huyu var. bunu bildiğimi ve inadına yaptığımı anlamıyor sanırım.
kendisine sevdiğim bir entry ile CEVAP vermek istiyorum.
(bkz: #41817744)
çocukların gözlerinden öpüyorum. zira sizden daha sevimli olduklarına eminim.
edit: popüler kültür ağzıyla (bkz: yıkık) tespit yapma be gülüm. çünkü gözümde beyaz bol tişörtünü kotunun içine tepmiş, aynadan fotoğraf çekilirken dudak dikleştiren uzun saçlı bir kız canlanıyor.
büyüksün diye biliyorum, lütfen öyle kal.
edit2: şimdi de kapasite uzmanı oldu. hay allah. aşık atışması mı böyle mi oluyormuş?
bembeyaz eller, kulak memesi ve tırcı atletim çamura girince kötü görüneceğinden uzaklaşmak istiyorum nickaltınızdan.
yanlış anlamayın, uzaklaşacağım ama kopamam sizden. kaşıntı yapıyorsunuz bende, alıştım bu hisse.
Aklımda çok orijinal bir çay evi fikri vardı bundan 5 sene kadar önce. Sermaye eksikliğinden açamadım. Geçen sene vedat milor'u benim mekanı eleştirirken gördüm. Yalnız patron başkasıydı. Mekan da istanbul'daydı.
böylesine bir sözlük seksisinin sadece erkeklerden övgü ve nick altı alıyor olması insanı gerçekten derinden yaralıyor.
şuraya 2 hanım bacımız öperim, severim, yalarım yazmıyorsa burada bir sıkıntı vardır. sözlükteki bayansı dişi bacı kısrakların takkesini önüne alıp bir düşünmesi lazım.
acaba tam olarak nerede hata yapıyorlar?
öyle sadece meriç istihdam etmekle ekonomiye can veremezsiniz, seksileri küstürmemek lazım.
kendini haklı görme arzusunun, fikir ayrılığı yaşadığı bir tartışmada, (kendisinin) fazla alevlenmesine sebep olacağını düşündüğüm; bu nedenle değerli bir "tartışma rakibi" olarak göremediğim yazar.
kendini haklı görme arzusunun fikir ayrılığı yaşadığı bir tartışmada fazla alevlenmesine sebep olacağını düşündüğüm, bu nedenle değerli bir "tartışma rakibi" olarak göremediğim yazar.
hoş, ortak bir tartışma noktası bulmamız da mümkün değil, sanıyorum.
düşünce farklılığı, (belki) yaş vs. münasebetiyle.
(bkz: #41815729)
şimdi de nickaltı girdim nooolmuş?
edit: başlığa noldu ya?
bu entry yeterince eksilendikten sonra silinecektir.
edit2: kendini kanıtlama arzusunu eklemeyi unuttuğum için beni affetsin.
silmiyorum ya. çok eğlenceliymiş.
365 gün itin götüne soktuğu aktrollerin kendisine desteğinden, düşüncelerinin ne denli yanlış olduğunu gayet iyi anlaması gereken yazar.
Eşcinsellere karşıyım, doğru değil falan. E var böyle insanlar. Adam eşcinsel, napıcaz? Topyekün reddetmek saçmalık değil mi? Ölsün mü bu adamlar. ister evlenir ister öpüşürler. Bizim ne yaptığımıza kimse karışmıyorsa biz neden başkasına karışıyoruz?
Genel anlamda sevdiğim bir yazar kendisi. Ama bu konuda yanlış tavır takındığını düşünüyorum.