Türk popçu. Kendisini gram sevmem ahım şahım bir tipi olmamasına rağmen karısı güzeldir ( çirkin şansı). Oldum olası Bengü ile benzerlikleri dikkatimi çekti. Son olarak da anlamlı bir dizesiyle veda edeyim "aşk bu kızıl ötesi yaralı müzesi hareket edemem" .
icraatlarını begenmeyenleri daha iyisini yapsınlar da dinleyelim.
Kendisi öyle cumhurbaskani yalakalari ya da ahmet kaya kıro, maçolarına benzemez.
Dimdik duruşu birilerinin ılık yerlerine batıyor.
“Chloe bikinili fotoğraf koyuyor, irlandalı arkadaşları ‘Ne kadar güzel olmuşsun’ derken bizimkilerin eleştirileri fena. Biraz daha medeni olmak lazım” diye açıklama yapmış.
mağarada bile yaşasanız bu adamın yaptığı müzik olmayan müzikler sayesinde yaz geldiğini anlayabilirsiniz. termometre gibi bir şey. ha tabi müzik ruhun gıdası ise direkt gıda zehirlenmesi yapar o ayrı.
Gıybet şarkısı 15 yaşlarında kızlar tarafından yazılmış bir şarkı gibi.
Ne kadar laf etsek de bu yaz da onun yazı oldu ve gıybeti tüm sahillerde plajlarda otellerde çaldı.
Adam resmen mevsimlik işçi gibi kışın köşesinde sessiz sakin yazın bir albüm patlatıyor ve çok popi oluyor.
Serdar ortaç bir çok kişiye sanatçıya söz yazmış ender sanatçılardan birisidir. Yaşantısı ve tvden çıkan haber ve görüntüsü ile sevilmesede zeki biri olduğu aşıkardır.