ömer aşıktan daha iyi olduğu için değil boston uzunlarının yaşlı ve sağlıksız oyunculardan oluşmasından ötürü ilk beştedir şimdilik. kaldı ki noahın sakatlanmasıyla ömer de büyük ihtimal 2 ay boyunca ya ilk beş başlicak ya da süreleri oldukça artacaktır. semihse perkins ve o'nealların takıma dönmesiyle* hiç süre almazsa şaşmamak lazım.
fenerbahçedeki ilk senelerinde tam anlamıyla kazmaydı, ama şimdi görülüyorki kendini geliştirmiştir ta bi bunda kg,shaq gibi uzunlarla aynı takımda olmanın katkısıda yadsınamaz . tebrikler başarılarının devamını diliyoruz.
dün gece sacramento kings ile boston celtics arasında oynanan maçta dikkat çekici istatistikler tutturmuştur. celtics 119-95 kazanırken semih 33 dakikada 10 sayı, 9 ribaunt, 1 asist, 2 top çalma, 3 top kaybı ve 6 faulle oynadı. 9'da 4 saha içi isabetiyle tamamladı maçı. celtics'in maçı baştan sona önde götürmesi semih'in sürelerinin artmasında önemli rol oynadı. bu performansıyla koç doc rivers'ın gözüne girmiş olması muhtemel.
dün gece utah jazz ile boston celtics arasında oynanan maçta 14 sayı, 7 ribaunt, 3 top çalma, 1 blok ve 2 top kaybıyla oynamıştır. üstelik 5'te 5 saha içi isabeti ve 5'te 4 faul isabetiyle oynadı. son derece iyi bir performans gösterdi semih. ayrıca attığı 14 sayıyla kariyer rekorunu kırdı. böyle devam etmesi dileğiyle.
az önce sona eren boston celtics - washington wizards maçına ilk 5'te başlamıştır. 25 dakika sahada kalan semih maçı 6 sayı, 11 ribaunt, 2 top kaybıyla tamamladı. 6'da 3 ile de şut attı. semih dün utah jazz ile oynanan maçta 14 sayı ile kariyerinin sayı rekorunu kırmıştı. bu gece ise ribaunt kategorisinde kariyer rekorunu kırdı.
shaquille o'neal ve jermaine o'neal sakat olduğu için semih bu maça ilk 5'te çıktı. bu fırsatı da iyi kullandığı söylenebilir.
battı balık yan gider misali durumunda bulunan cleveland cavaliers'ta daha uzun süreler alacak milli oyuncumuz. shaq abisinden garnet abisinden pierce abisinden gözlemlediği tecrübeyi sahaya yansıtmanın vakti gelmiştir aynı zamanda.
baron davis ile birlikte oynayacak artık. celtics de önündeki yetenekli isimler düşünüldüğünde gelişimi için bu iyi bir değişiklik olabilir. tabi her şey baron davis in elinde.
clevelend'a gitmesinin iyi tarafı daha fazla süre alacak olması; ancak kötü tarafı ise, tam olarak nba'deki gelişimini tamamlamamış bir oyuncu olarak Garnet ve Shaq gibi erbaplardan yararlanamayacak olması. umarız onun için iyi olur bu değişim..
cleveland ' a transferi ile daha fazla süre almasını ve kendini kanıtlamasını dilediğimiz milli oyuncu . umarım bu transfer onun kariyer için iyi bir çıkış noktası olur . boston ' da fazla süre almamasına rağmen tecrübeli oyunculardan çok şey öğrendiğine eminim . şimdi bunları gösterme zamanı .