yakın zamanda izlediğim konserini referans alırsam, ses renginin o müthiş tavrını sürdürdüğü ama artık maalesef ses gücünün eskisi gibi olmadığını göstermiş güzel/ güzide sanatçı.
Siyah saçın dolam dolam boynunda urganın olam eğer başka yar seversen buralarda nasıl duram Sivas' ın yollarına çıkayım dağlarına bırak ben beni vuram diye devam eden türkü geliyor aklıma.
kararmış yürekleri ve körelmiş anlakları;
sen şusun,
sen busun..
diye bölmeye çalışırken "kan içici tayfası",
insanı ve insanlığı kucaklayan "efsane" kişilik.
bir kadının sesi türkülere bu kadar yatkın mı olur arkadaş! kendisi ile hiçbir konuda fikrim zikrim uyuşmaz fakat sesi çok güzel lan. hele o gençlik yıllarındaki sesi...
neşet ertaş'ın neredesin sen'inin bu kadar güzel yorumlayan başka birini duymadım. çemberimde gül oya, evlerinin önü yaldız piyade, unutursun mihribanım...
Biri bir zara değil demiş ona zara hangi dağın iti oluyor diyorum.
Ahmet Kaya'nın önceden hayranıydım fakat abim askerliğini Şırnak'da yaptı ve Ahmet Kaya'nın çok büyük bir konser alanı olduğunu söylemişti o günden sonra bir daha dinlemedim. Selda ablaya gelirsek böyle itlerle şarkı söylemeseydi kürtçe şarkı seslendirmeseydi iyiydi ama yine de tüm Türkçülüğüme rağmen (bazılarının diliyle faşist ırkçı kafatasçı) bu kadını dinlemekten kendimi alamıyorum sesi öyle güven veriyor öyle anadoluyu yansıtıyor ki annem olmasaymış bu kadın bana şarkılarıyla annelik edecekmiş gibi geliyor o kadar ki seviyorum sesine hayranım ancak bir bülbül böyle ötebilir (bkz: https://www.youtube.com/watch?v=E7hYkBBMj-s) ancak yüreği yanmış bir insan bundan sonra gibi bir şarkı söyleyebilir daha neler neler sayardım şimdi de çok uzatmayayım muharrem ertaşı yanık sesli erkekler dalında oscarlandırırım selda bağcanıda yanık sesli kadınlar dalında.
deniz gezmiş'in sevgilisi değildir. Zamanında bir programda kendisi açıklamıştı. Sadece deniz gezmiş ve arkadaşları hapisteyken onlara şarkı yazdığı için böyle bir algı oluştu demiştir. Ayrıca hiç tanışmadıklarını da söylemişti.