yurtdışında iseniz en kolay fransa konsolosluğundan alınan belgedir.
saat 12:00'da belgeleri teslim ettim 12:30'da vizemi aldım. hatta konsolosluğa randevu bile almayıp bodoslama gitmiştim.
yanlış bilmiyorsam ki yanlış bilmiyorum neden böyle başladım entrye onuda bilmiyorum. bu vizeyi aldıktan sonra avrupa seyahatinize ilk olarak hollandaya giderek başlamazsanız hollanda sizi bir daha almıyor. ilk bana geleceksin kuralı var hollandada. ilgililere duyurulur.
türkiye'nin dahil olduğunda hem avrupalılar hem bizim için mükemmel olacak uygulama. ne zaman olur muamma.
interrail yapacak olanlar ve idata'yla muhattap olacaklar için fazlasıyla açıklayıcı bir yazı mevcut. buyrunuz yararlanınız, idata'ya git gel uğraşmayınız. biz uğraştık siz uğraşmayın.