gerçek sigaradır. işlenmemiş içine envai türden ilaç katılmamıştır. günümüz hazır sigaralardan kat be kat daha az zehirlidir. hatta tütün içen biri winstonmuş, kentmiş, parlıamentmiş hiçbirine sigara demez. adıyaman tütünü gibi bir tütünümüz varken bu sigaraları içenler katıksız maldır. açık tütüne başladıktan sonra gün sonunda başlayan baş ağrıları tamamen kesildi. sabahları ağzınızdaki o nahoş tattan da kendinizi kurtulmuş bilin. sabahları ağzınız küllük gibi olmayacak. çok merak ediyorum parlıament içiyordum ben, o parlıamentin içinde baş ağrısı yapan, sabahları ağzınızın küllük gibi olmasını sağlayan hangi maddeler var acaba? resmen mallık bunları içmek.
koah olacağınız günler veya geri dönüşsüz nefes problemleri sizi bekler. bir de utanmadan güzel demez misiniz!? bağımlıyız deyin güzel demeyin şuna. ha marketten sigara ha sarma sigara. bağımlıya saman da güzel gelir.
gidipte arka bahçede yetişen tütünden almazsanız kokusu normal sigaradan farksızdır. en çok Adıyaman orta tüketilir genelde. yapışkanlı organik kağıt alın içerken kağıt tadı gelmemesi için. arap kağıdını falan boşverin saramazsınız. 1 2 sarmada alışıyorsunuz. genelde Adıyaman tütününün kilosu 45tl civarıdır istanbulda. 1gr 1 sarma yapar. slim filtre kullanın. paranız varsa hiç uğraşmayın sarma sigarayla. havalı falan durmuyor. ama paranız varsa ve illa sarma içicem diyorsanız o zaman golden Virginia tütününden alın. eyyorlamam bu kadardır. çok içmeyin amk günde 3 4 tane yeter işte.