Bu salak oyunda adminler öyle torpiller çevirirki verdiğiniz paraya yazık olur.Zaten para yatırmadan kimse sizi ciddiye de almaz sadece para yatırmak değil rozetlerede sahip olmak gerekir yani oyunun amacı sadece para kazanmaktır.sizin oynamanizin bile bir amaci yokken bu kiytirik oyundan binlerce lira kazananlar var.Kucuk cocuklar babasinin annesinin telefonundan gizli gizli diamond cekerler beyinleri yıkanır.
bu sabah eski hesabımı açmamla iyice para mekanizmasına döndüğünü fark ettiğim oyun.
on yıldır piyasada olmasına rağmen hala kullanıcıları var mıdır, vardır. saat sabahın yedisinde bile minimum 400 kişi aktif oyunda. nasıl katlandıklarını anlamış değilim zira oyunda artık vıp üyelik olmadan tost almak bile imkansız hale gelmiş. oyuna para harcamadığın müddetçe pek bir esprisi kalmıyor. bir de oyunda eşya süresi diye gıcık bir durum var, yıllardır. yüzlerce para harcayıp oluşturduğun karakterin bir-iki ay sonra yeni üyelikler kadar fakir ve pespaye olabilir.