karadenizin adana'sı. Çapsız ve yobaz bir şehir. Şehrin doğal güzellikleri ayrı tabi. Bir de kızları güzel gibi ama değil aslında ilk baktığında güzel geliyor ama aslında değiller. Neyse ülkeye herhangi bir yararı bulunmayan şehir diyelim kısaca.
Samsun bir milletin dirildiği şehirdir. Karadenizin baş tacıdır. Samsun halkı candır haberlerde çıkanlarsa heyecanıdır.
Atatürk Samsun'a çıktıysa vardır bi bildiği.
böyle belediyeciliğin allah belasını versin dediğim şehir.
ulan 15 dk ulaşım mesafesi olan yerde evime 2 saatte gittim. şehrin ortasında kendi kendime korku filmi çevirdim amk. düşünün evinizin az aşağısında. acayip bir psikoloji. sebep ne peki? kar. hiç mi kar arabası çalışmaz hiç mi bir önlem alınmaz ey yetkililer.