sakarya

entry713 galeri59
    255.
  1. gavur şeysi gibi yanmaya devam eden şehir. sıcaktan midem bulanmaya başladı ulan.
    0 ...
  2. 254.
  3. dengesiz şehir. ve de aşık olduğum şehirdir.
    0 ...
  4. 253.
  5. yağmur başlamasına çeyrek kalan şehir. ulan yaniyoruz yaniyoruz dedik yağmur başladı büyüksün rabbim.
    0 ...
  6. 252.
  7. zamanında çok ziyaret edilmiş artık adının duyulması bile can sıkan şehirdir.
    0 ...
  8. 251.
  9. 250.
  10. durdugunuz yerde 2 kilo verebileceğiniz şehirdir ayrıca. kilo sorunu yaşayanlara önerilir.
    0 ...
  11. 249.
  12. Hayatımın geçtiği şehir. Bir de şu sıcağı olmasa ömrümün sonuna kadar yaşayacağım.
    1 ...
  13. 248.
  14. latin şeysi gibi yanan şehir. lan olum bu ne sıcak bu nasıl bir nem hay kahretmeye ya.
    2 ...
  15. 247.
  16. istanbul'un doğusunda, bilecik'in kuzeyinde, bursa'nın kuzeydoğusunda yer alan il. istanbuldan yola çıkıp antalya taraflarına tatile gidenlerin veya bayramlarda, seyranlarda anadolu'nun muhtelif yerlerine gitmek isteyenlerin muhakkak uğradığı ildir.
    0 ...
  17. 246.
  18. üvey evlat muammelesi gören büyükşehir. nüfus artışında da ilklere oynar.
    0 ...
  19. 245.
  20. hakkında anlaşılamayan entry girilen şehir.
    #23961648 hmmm
    0 ...
  21. 244.
  22. sayıları üç hanelere ulaşmadığı için basın ve sosyalmedya emekçileri tarafından kaale alınmayan kazanın meydana geldiği şehir.

    yazık çok yazık.
    1 ...
  23. 243.
  24. Güzel sakaryamızın bugün sabah saatlerinde allah belasını vermiştir. En yakın zaman bu beladan kurtulmalarını feraha ermelerini diliyorum. Adananın kurtuluş yılını da canı gönülden kutluyorum.
    0 ...
  25. 242.
  26. 241.
  27. sakaryalı olarak Allah belamizi verdi diyorum. bu vali' yi sakarya' ya atayanida allah islah etsin. doverler bunu burda soyliyim ben.
    1 ...
  28. 240.
  29. sevdiğim kızın memleketi olduğu için sempatim olan bir şehir(di). böyle bir valiyi hakedecek neler yaptılar merak ediyorum. allah yardımcıları olsun demekten ötesini söyleyemiyorum.
    0 ...
  30. 239.
  31. yeni valisi kendilerine hayırlı olsun. * *
    acınızı paylaşıyorum dostlarım.*
    http://www.milliyet.com.t...ya-atandi-gundem-1886569/
    2 ...
  32. 238.
  33. türkiye' nin en cok selfie çekilen şehri.

    hedit: neyi eksiliyon adi kanıtlanmış bir şey bu.
    1 ...
  34. 237.
  35. 236.
  36. en kötü hatıraları olan insanın bile özlediği şehir.
    0 ...
  37. 235.
  38. ayrılmak istemediğim şehirdir. nasıl yapicam ben sensiz ulan.
    0 ...
  39. 234.
  40. marmara bölgemizin 4. büyük şehridir. gelişmişlik açısından bursa ve ıstanbul' dan sonra gelir. şirin ve güzel bir memlekettir. insanları hakkında yazılanların hiçbirine katılmıyorum gayet içten, samimi, kimsenin özeline karışmayan insanlardir. 1 milyonu aşkın nüfusu vardır, denildiği gibi kimse kimseyi tanımaz.
    0 ...
  41. 233.
  42. Saski' nin açıklamalarına göre su seviyesi gölü kaybedecek durumda değil. fakat her gün koskoca iki şehir hortumlamaya devam ettiği sürece fazla dayanmayacak. cennetten bahçe gibi güzellik sunan sapanca gölünü içinde barındıran şehir.
    1 ...
  43. 234.
  44. Kahvaltı için göle geldim. Sapanca gölünü gördüm ve içim acıdı.
    SU o kadar çok çekilmiş ki. Yazık vallahi yazık.
    Sanırım izmit belediyesi burdan su çekiyormuş.
    Kaybediyoruz yavaş yavaş gölü.
    Hiç şaşırmadım.
    0 ...
  45. 233.
© 2026 uludağ sözlük