saint erecto

entry506 galeri40
    187.
  1. kerhanede çalışmıyorsa çok sağlam gözlem yapabilen yazar. çalışıyorsa da kesin pezevenk. ikinci cümleyi erkek adama asılmayın diye yazdım. (#23515756)
    1 ...
  2. 188.
  3. nerde siktiriboktan başlık görsem bu nick çıkıyor karşıma.
    0 ...
  4. 189.
  5. (#18497210) kısmetimi kapatan yazar.
    lan senin girdiğin entry'den sonra kimse benim nickaltıma uğramıyor.
    hep senin yüzünden oldu bunlar.
    1 ...
  6. 190.
  7. 191.
  8. açtığı başlıklardan, yazdığı yazılardan dolayı iyiden iyiye annesinden nefret ettiğini düşündüğüm yazardır.

    yoksa bu kadar küfür edilmesini istemezdi herhalde.
    0 ...
  9. 192.
  10. nerde siktiriboktan başlık görsem bu nick çıkıyor karşıma.
    2 ...
  11. 193.
  12. boş kafa olduğunu düşündüğüm yazarcık.
    1 ...
  13. 194.
  14. (bkz: bir troll gördüm sanki)

    hem de eksi oy almak için ıkınan troll.
    kanmayınız efenim.
    1 ...
  15. 195.
  16. 196.
  17. Buraları karıştırmak için gelmiş mal yazar.
    0 ...
  18. 198.
  19. 199.
  20. 100 şınav çekecek olan yazar. ayrıca askerde tutanak yemiştir.
    2 ...
  21. 200.
  22. sabah kalktığında erkeklerin erect"o" olmak şeysini akıllara getirendir.
    1 ...
  23. 201.
  24. 202.
  25. Ağır " sığ"dır. belki liseli troll fılandır.
    1 ...
  26. 203.
  27. teşekkürler 2 yıl sonra hoşgelmiş entry ni gördüm sağ ol var ol eksik olma ..
    0 ...
  28. 204.
  29. girilerinin sonuna adını yazamayacak kadar korkak yazarcık.
    0 ...
  30. 205.
  31. kendini çok bilmiş bir yazardır maalesef.
    0 ...
  32. 206.
  33. ilginç yazar. Kızdırırken düşündüren cinsten.
    0 ...
  34. 208.
  35. 210.
  36. bulunduğum ortamda yapılan tüm muhabbetlerin ertesi gün entrysini girdiğinde tanıdığımı düşündüğüm yazar.
    1 ...
  37. 211.
  38. Empotans bir aktivisttir. Geçenlerde film çekiminde ziyarete geldi. Kostüm den sorumlu kadına hallendi. O da yetmedi makyöz e... Ayıp kardeşim yea.
    0 ...
  39. 212.
  40. mama desteği teklifine teşekkür ettiğim yazar.

    ancak istemediğim kadar mama yardımı alıyorum zaten. şimdilik kedinin bana hiçbir masrafı yok. tekrar teşekkürler.
    1 ...
  41. 213.
  42. 214.
  43. kimse kusura bakmasın ama bu çok özenti bir şeydi hala öyle mi?
    0 ...
© 2026 uludağ sözlük