sadakat

entry269 galeri6
    93.
  1. firefox'u bile explorer ile indiren insanlarız hepimiz.ondan sonra gel sadakatten bahset, hiç inandırıcı degiliz.
    0 ...
  2. 92.
  3. tüm felaketlere rağmen karşınızdaki insana ilk günkü gibi bağlı olmayı başarabilmektir.

    insan olabilmenin önemli koşullarından biridir.
    0 ...
  4. 91.
  5. hiçbir erkekte olduğuna inanmadığım sıfat. inanmış gibi yapmakta cabası. belki de tanrı onları sadakatsiz yaparak farklı kılmıştır denilesi başlık. kim bilir?
    2 ...
  6. 90.
  7. 30 yaşında evlense ortlama türk erkeği , ki bu ortalama üstü olsun baya baya okumuş etmiş filan.. 60ta da ölse , toplam minimum 30 yıl boyunca başka biriyle seks yapmıcak , flörtleşmicek bilmem ne..

    hadi 50 sonrası nispeten rahat.. malum libido düşüyo , ediyo.. zaten hayat sikmiş oluyo bol bol insanda sikecek mecal da kalmıyo..

    ama yani boru değil 30 yıl.. şimdi şimdi düşünüyorum lan diyorum biriyle şu dakika evlensem ve de ondan daha iyisi çıksa naparım..

    buna karşılık 23 yaşında hayatının aşkını filan bulanlar var.. lan ?! 23 yaşındaki adamın aşkından nolucak ? yani ben mi çok yozlaştım noldu bilmiyorum ki.. benim babam 30unda evlenmiş.. amcam 29unda , dayım 22sinde evlendi 45inde boşandı..

    bütün sorun şu , bi insan bi insanla bi ömür geçirebilir.. ama gerçekler de var yani.. herşeyin ömrü kısıtlı.. insan dediğin şey bi kere ölümcül ?! ömür denen şeyin son kullanma tarihi varken , nasıl oluyo da ananın karnından çıkmayan bi adamla ilişkin ölümsüüüüüz oluyo..

    ben şimdi biriyle tanışıcağımı bilsem , hayatımın aşkı ömrümün çiçeği vs. biriyle yemin ederim ki istemem.. derim ki , aman nolur bi 4 sene sonra gelsin.. gelsin de tüketmeyelim..

    tükeniyo herşey yani.. bulmaca çözmek gibi bu işler.. bi bakmışın hepsi bitmiş.. napabilirsin her şifresi çözülmüş bi insanla ?

    tabii soraları alışkanlık , aile , örf , adet , çoluk çocuk giriyo işin içine..

    ama sadık kalmak öyle bişi değil.. bi erkek kadına , kadın onun gözlerini oyar diye sadık kalıyosa o işten ne anladım.. bi kere geldiğin şu hayatta , karşındaki kadın kim ki nası bi diktatör ki ona başkasıyla yakalanmaktan delice korkuyosun ? hadi bu kadar kaybetmekten korkuyosun başkasının amının içinde işin ne sevgili amca ?

    yani bi takım klasik komedi tripleri.. adam orospuyladır amı götü dağıtmış halde , karısı arar nerdesiiiiin sen diye çığlık atar adam da "karıcım karıcım " der.. ve evet genelde kadın şişmandır..

    yani sadakat , ondan başkasıyla sevişmemeyi flört etmemeyi düşünmekse , ben baştan söliyim ki sadık olamam.. etrafta onca uyaran varken zor.. sadakat , öyle dayatmayla korkutmayla olucaksa onu da yapamam.. kontrolle sadık tutacak adam siktirsin kübaya gitsin fidelin fedailiğini yapar..

    sadakatta olucaksa şu olmalı ; sevgi nedeni.. misal bi kadın var.. iş yerinde.. hoş bi hatun.. yazılıyo ediyo.. şimdi bunlar seks yapsa kim bilecek kim duyacak ? sadakat , adamın bu düşünceyi hiiiç düşünmemesi değil.. bence değil yani.. tam kadınla sevişecekken , lan karım çok üzülür.. kadın bana bi ömür harcadı , bu diğeriyle 10 dakika seks yapıcam ama değmicem diyip vazgeçmek..

    yoksa o adamı durduracak başka her neden faso fisodur.. o anlık durdurmuştur.. başka zaman durdurmaz..

    bi de şu tarz adamlar var.. vay efendim sadakat beyindedir.. düşüncededir.. mal mısınız birader ?

    benim adam öldürmeyi düşünmüş olmamla uygulamam bir mi ? ya da hangimiz çok sinirliyken lan şunu bi çeksem vursam demiyoruz..

    sıkıcı sıkıcı şeyler.. neymiş , ondan başkasını gözü görmüyomuş.. gözünü siksinler senin gözünü.. bi 5 sene sonra görüşelim..

    bi de ayrı bi model var.. burayı okuyo şu an biliyorum beni takip ettiğini.. merhaba naber ? erkekler tekeşli olamaz diyenler.. çokeşliyiz biz her yere sperm saçalım diyenler.. haklıdırlar.. yalnız şöle bi nokta var.. senin olayın her yere sperm saçmaksa , 55 yaşına gelip de saçacak sperm kalmayınca ya da tut ki prostattı impotenzdi onlar başlayınca mevcudiyetini nası manalandırıcaksın ?

    kısaca sadakat , aynı anda 3 kadını sikmemek değil.. zaten onu yapanlara orospu çocuğu deniyo.. sadakat tek kişiye her ne olursa olsun bağlı kalmak da değil.. ona itaat deniyo.. emri uygulamak deniyo.. sadakat , başkalarını isteyebilme ihtimaline rağmen ve başkalarını yer yer istemeye rağmen , akılda bi muhasebe yapıp her zaman tek kişiyi karlı bulma..
    6 ...
  8. 89.
  9. puşkin amca'dan gelsin;

    --spoiler--
    Eğer sadakat diye bir şey varsa, bunun nedeni tutkuların canlı kalması değil, iradenin tutkulara boyun eğdirmesidir.
    --spoiler--
    2 ...
  10. 89.
  11. iki kaçamak arasında geçen süredir.
    1 ...
  12. 88.
  13. bu hayatta olmayan şeydir. tüm evrende bile yok.
    0 ...
  14. 87.
  15. hayvanlara özgü bir yetenektir..insan 'sadık' olamaz.

    edit: hocam çok özür dilerim, yarana bastım sanırım..sen, insan' ın sadık olabileceğine inanmaya devam et..belki sen kazanırsın..keşke sen kazansan.
    2 ...
  16. 86.
  17. ihanet ile aynı madalyonun farklı iki yüzünü paylaşan kavramdır. seviyorsan sadakatin anlamı vardır, nefret ediyorsan ihanetin...
    0 ...
  18. 85.
  19. sadakat, bir nevi ihanettir aslında. canın çeker ama yapamazsın, yani ona sadık kalırken kendine ihanet edersin.
    2 ...
  20. 84.
  21. fazlası varsa köpeksindir. insanlara en yakın dost olmaktan ileri gidemezsin. ''ee ama bu iyi bi şey'' diyeceklere uyarı: sağa sola atılan sopaları kapıp getirmektir tek yapacağınız.
    0 ...
  22. 83.
  23. bir ilişkide çiftlerin birbirinden beklentisidir. fakat insanın sınırsız istekleri oldugu gerçeğinden yola çıkarak dünya üzerinde ilişkilerin yüzde kaçında tam bir sadakat söz konusu oldugu soru işaretidir.
    0 ...
  24. 82.
  25. şimdiki zamanda gerek erkekte olsun gerek kadında olsun çok zor bulunan bir özelliktir.
    1 ...
  26. 81.
  27. akrep burcu kadınında çok olmayan özellik.
    1 ...
  28. 80.
  29. Serdar Tuncer'in kurbanım adlı şiirinin bir kıt'ası bunu açıklıyor sanırım...

    Sadakat ne derse doğru demekmiş.
    onsuz doğrulara eğri demekmiş.
    sadakat sıddıkın bağrı demekmiş.
    ciğer yanar duman tütmez kurbanım ...
    1 ...
  30. 79.
  31. doktorlara ve emeğe, herhangi bir mesleğe laf atılmasından rahatsız olan yazardır hepsi bu.
    0 ...
  32. 78.
  33. 77.
  34. tanımlamaya kelimelerin yetmeyeceği kavram.
    aşk,ilişki,iş vs. her konuda olmazsa olmaz olan duygudur.insanın içinden gelmesi gereken, yapaylığı asla kaldıramayan duygudur.insanın gözünde,kafasında,düşüncesinde ve davranışlarında kendiliğinden var olandır. sadık kalacağı kişiye kopmamak üzere bağlanmaktır.
    yokluğu ise kendinize olan güveniniz dahil etrafınızdaki herşeyi yok edebilecek güçtedir.

    edit : nickim olmasına rağmen tanımlamakta hala yeterli olabildiğimi düşünmüyorum.
    5 ...
  35. 76.
  36. çeviribilimde tartışılagelen belalı mevzulardandır.
    0 ...
  37. 75.
  38. en çok özlenen duygu. aşk bile bu kadar çekici değildir.
    2 ...
  39. 74.
  40. nickini sakatat diye okuduğum için özür dileme iç güdüsü ile nick altına yazdığım yazardır. hoşgelmiştir. *
    1 ...
  41. 73.
  42. (#10393000)bu entrysiyle gülmeme sebep olan yazar.
    0 ...
  43. 72.
  44. bir insanın kendine verdiği değerle paralel olan kavramdır.
    1 ...
  45. 71.
  46. bukowski'nin son noktayı koyduğu durumdur.

    "Sadakat... ne menem şeydir bu sadakat. Sadakat sır saklamak mıdır? Sessiz kalmak mıdır? Kıyametin kopacağını bile bile. Ölüm gibidir sadakat, pazarlığı olmaz. Bir kere çizgiyi geçtin mi, yoktur dönüşü. Ne umutlar fısıldarsa fısıldasın sana, hayat çeker gider, sadık kalmaz sonunda. Ama kötülük öyle mi? Hep yanıbaşındadır insanın. Sözler verilir. Sözler unutulur. Gün gelir ihanet eden sadakat ister. Sevdiğine sadık kalan adam kendinden vazgeçebilen adamdır. Sadakat sevdiğinin kalbini çıkarıp avucunda tutmaktır. Ama sadakat gerektiğinde o yüreği fırlatıp yere atmaktır. Sadakat erdem değildir aslında. Sevgiden kör olmaktır. Hep kaçtığın şeye eninde sonunda yakalanmaktır. Yemin etmeden bir daha düşün; çünkü sadakatla başlayan her şey ihanetle biter.."
    5 ...
  47. 70.
  48. okunası bir inci aral romanı. kitaptan inciler;

    * bir zamanlar umudum, rüyam, gelecek vaadimdi o benim. tıpkı benim de onun için olduğum ya da olamadığım ama olmayı dilediğim gibi.

    * aşk kutsal değil, tensel bir duygudur.

    * evlenmek, iki insanı birbirine uydurmak için üst üste koyup ütülemek gibi zorlama bir iş.

    * kadınlar arayıp bulmaya uğraşıyor, oysa aşk erkeğin yoluna çıkan, karşı karşıya kaldığı bir durum.

    * hayatında bir kez bile aşık olmamış insanlardan ürküyordum, onlar insan değil yaratık olabilirlerdi ancak.

    * aşk ve mutluluk. bu ikisini yan yana koymak ne büyük hamlık.

    * beklemek sevmektir. aşk dediğin üç gün kalır çekip gider.

    * aşk olmayınca nefret de bitiyor.

    * mutluluk insanı mutsuzluğa karşı savunmasız bırakan tehlikeli bir tuzak.
    1 ...
© 2026 uludağ sözlük