pek sevimsiz anlamsız bir yazar. açık eksileyerek troll olduğunu sanıyor. böyle tipler eleştiriye de açık olmadığından bu yazıyı da açık eksileyecek olan yazardır.
kendi halinde kimselere zararı olmadan takılan bu adamı neden bu kadar kendinize dert ettiniz anlamadım. üstelik rahatsız edici bir tavrı, hareketi falan da yok.
bu yazarla hiç mesajlaşmadım. merhabamız bile yok. ama neden bu kadar delirdiğinizi anlayamıyorum. bak hiç tanımadığım bu adamın nickaltına ikinci kere entry girdirtiyorsunuz bana.
beyler bayanlar siz mal mısınız acaba? sanki sözlüklerde format kaldı da bunu dert ediyorsunuz. yazık lan size.
dikkat çekmek için kendini kepaze etmeyi bile göze almış, bir bk yapıyorum sanan vasat bir troll. bu sözlük senin gibileri çok gördü, ağlaya ağlaya gidersin sen de çok değil yakın bir zamanda.
Donuza eklenmeyi ve yediği ayarları sindiremeyip aklı sıra açık eksi oylayarak kızdırabileceğini sanan yazar. Oğlum seni ciddiye alan yok. Bütün entrylerimi açık eksi oylasan da iplemiyorum seni. Git oyuncaklarınla oyna ya da trollük yap.
''Ben malım beni silkin'' diye başlık açan ve benim de ''seni öyle bir silkecekler ki, tekrardan silik olacaksın'' diye başlığına entry girdiğim yazar. Yaklaşıyor yaklaşmakta olan.