nasıl bir insansın anlamadım ama şu hayatı boş yaşayan asosyal herifin tekisin. burada saatlerce saçma salak yazılarla o güzelim zamanını öldürüyorsun. kimse seni ve milleti eksilediğin fake hesaplarını siklemiyor.
amacı normalden farklı olan yazar.
eskiden açık oyladığımda anında favlayıp açık eksilerdi. şimdi de takip etmeye başlamış. benim açık oylarıma yetişemediği için herhalde, farklı bir psikolojik savaş stratejisi uyguluyor.
etkili oldu, korkmaya başladım** filmlerdeki gibi, nefesini ensemde hissediyorum.