hagi ile karşılaştıranların aklını sikeyim. çok farlı mevkiiler ve çok farklı gereklilikler. oynadıkları yere gösterdikleri faydalar konusunda kıyas yapacaksak ikisi de eşittir bence. ama insan aklı nedense hagi diyebiliyor zira romanyadan adam gibi kaç topçu var ki? ama brezilyadan bin tane topçu var, biraz gölgede kalıyorsA SEBEBi BUDUR.
Sivasspor'da Carlos'dan daha iyi bir topçu bulunmadığına göre bu yaşına göre, teknik direktör-oyuncu gibi bir formül bulsalar, bizde topçu izlesek, ligimizin kalitesi daha da bir artsa...
ntvsporun da doğruladığına göre sivasspor ile 1+1 yıllık sözleşme imzalamış olan efsane solbektir. ama teknik direktörülük kariyerine pek iyi bir başlangıç yapamayacağını ve sezon ortasında sözleşmenin feshedilme riskinin yüksek olduğunu düşünüyorum...
dünyanın açık ara en iyi sol beki olup mecnun odyakmaz'ın uzun çabalar sonunda teknik adam olarak sivasspora gelen önemli kişiliktir. Umarım başarılı olur.
efendim sivasspor'un yeni teknik direktörü olmuş kendileri hadi hayırlı olsun, sivasspor'da başarılı bir sezon geçirirse aziz yıldırım'ın dikkatini çeker gelir fenere teknik direktör olarak, hadi carlos görelim seni.
diğer tüm yeni yetme teknik direktörler gibi ilk sezonunda eline alacak ve gönderilecek olan futbolcu eskisi. hele hele sivasspor ile başarı yakalaması pek mümkün görünmüyor, bekleyelim ve görelim.
anketlerin klişe sorusu olan 10 yıl sonra kendinizi nerede görüyorsunuz sorusunu 10 sene önce real madrid'de altın çağını yaşarken sormuşlarsa eminim ''sivasspor takımının yedek kulübesinde görüyorum'' dememiştir. hayat, futbol cidden çok enteresan insanı nereye götüreceği belirsiz. yeni görevinde başarılar efsane.