final haftamda, dün gece kuruçeşme arena'da sahne aldığı için affetmeyeceğim seksi melez bebiş. inşallah bi daha gelir. o gelmezse ben ona gideceğim. çok kızdım çünkü.
erkek olsam köpeği olurdum kendisinin ayrıca. kıçı başı selülitlenmiş olmasına rağmen çok seksi çok taş ya. sesine kurban olduğum. o olmasa türk kızları kestirecek saç modeli bulamayacaktı. tam anlamıyla bi stil ikonudur. şu saç stilini sokağa çıktığınızda 10 kızdan 8'inde görebilirsiniz.
çoğu sanatçı gibi zamanla değişmiştir. benim bildiğim ilk şarkısı "pon de replay"di. converse'i, bol pantolonu ve tarzıyla bayılmıştım. şimdi bildiğimiz kokoş üstü pop şarkıcılarından bi' farkı kalmadı. fakat hala dinlettiriyor kendini. barbados'ludur. gerçekten harika bir fiziğe ve sese sahiptir.
te amo klibiyle artık mokunu çıkarmıştır. yeter lan, bir lady gaga, bir bu. gidin porno film çevirin bari. bir karılarla oynaşmadığınız kalmıştı. iğrenç lan.
barbados doğumlu pop ve r&b şarkıcısıdır. lise yıllarında okulunda yapılan güzellik yarışmasında 1. seçilip güzelliğini de tescilletmiştir, ki tescilletmesine hiç gerek yoktur ama.
chris brown dan ayrılan rihanna, son zamanlarda rapçi drake ile beraber oldu ama sonra onu da uzun sürmeden şutladı hayatından, şimdi de rihanna nın iki eski sevgilisi, brown ve drake stüdyoda yeni bir parça çalışmalarına başlamış bulunmakta.*
problemli karı... lan insan kendini dövdürmekten zevk alır mı? herhalde çok götüm kalktı yok mu indircek diye bağırdı, bizim zencilerden biri de iki çaktı kendine geldi.
"love the way you lie" da tam ona göre olmuş...
manyak amk...
son 3 yıldır şarkılarıyla sürekli gündemde olan ve çok iyi parçalara sahip henüz 22 yaşındaki güzel şarkıcı. oturmuş bir tarzı vardır. asildir.
bunlar da en güzel çalışmalarından:
(bkz: te amo) iyi bir ritme sahiptir. klibiyle iyi gider. ağıza dolanır.
(bkz: silly boy) lady gaga ile olan henüz yeni çıkmış düetidir. müziği iyidir, eğlencelidir.
(bkz: russian roulette) damar şarkıdır. klibiyle çok iyi gider.
(bkz: disturbia) güzel şarkıdır. dinlenesidir.
(bkz: rehab) adeta bir klasiktir. çok iyi bir r&b şarkısıdır.
(bkz: don't stop the music) fazla söze gerek yok. mükemmeldir.
(bkz: umbrella) rihanna'nın en çok ödül alan şarkısıdır ve bu ödülleri fazlasıyla hakeder.
(bkz: run this town) bu şarkıdaki jay-z ve kanye west bahanedir. rihanna'nın sesi şahanedir. hele "life is a game but it's not fair i break the rules so i don't care..." diye başladığı bölümde insan içine işleyen bir ses tonu vardır.
(bkz: love the way you lie) gerek anlamıyla gerek ritmiyle son dönemde çıkan en iyi düetler arasındadır.
(bkz: rude boy) tam bir kopma şarkısıdır.
(bkz: rockstar 101) klibiyle bütünleşmiş, rihanna'nın dinlenesi parçalarındandır.
hem fiziğiyle hem de sesiyle çekiciliği olan hatun kişisi. yakın zamanlarda kestirdiği saç modeliyle depresyonda olan türk kızlarına ikoncan olmuştur. 90ların başında da sezen aksunun bir modeli vardı, bir yeri uzun bir yeri kısa şekilde.