hayırlı olsun güle güle kullanın. eski tipleri bizim gibi zebellah ebatlarındaki adamlara uymuyor. oturuyorsun ( ki içerisine girip oturmak bile sıkıntı kapıdan geçerken ) kafan tavana değiyor lan. koltuğu geri çekiyorsun iyice genede yetmiyor. arkada insan olursa onlara zulüm.
https://galeri.uludagsozluk.com/r/1850115/+
Bebeğimizi sevgiyle takdim ederim.2002 Model,95 bin kilometre;hiç değişeni olmayan,tamamıyla orjinal bir araç.26 bin lira ödedik.Çok severek aldık;aynı sevgiyle kullanmak nasip olur umarım.Fikir istemem üzerine yorum yapan herkese teşekkür ederim.
reno tarzı avrupa arabalarının yerine uzak doğu mazda honda gibi arabaları tavsiye ederim. Daha sağlıklı ve uzun ömürlü motorlara ve dizayna sahipler..Biraz daha çıkayım dersen almandan vazgeçme derim.
orta halli biri olup az yaksın, çok kaçsın, masraf çıkarmasın, değeri düşmesin diye düşünüyorsanız bundan daha farklı birkaç seçenek var sadece. mesela at arabası.
clio tecrübem yok ama 13 yıldır renault araba kullanıyorum, iyidir, hoştur, parçası uygundur, piyasada boldur. inşallah hayalinizdeki clio'yu alırsınız. iyi şanslar.
Hb icon 1.2 120 hp modelini tavsiye ediyorum. Ama eco modu dışında şehir içinde çok cimri değil araç. Ama motorların dayanıklı ve iç dizaynı orta üstü. Biraz da makyajlarsanız gayet tarz hale de geliyor.
2 önceki arabam. az yakar çok kaçar, parçası ve bakımı ucuz, yakıtı üzmez, piyasası vardır, enflasyonist türkiyede arabayı 1 sene sonra karla bile satabilirsiniz. üstelik alacağınız pakete bile katlanır aynaları, anahtarsız çalıştırması, yokuş kalkış desteği, duble ekranı var. icon paketi alsan iyidir ama touch da iş görür clio4’de.