ilk ciktigi zamanlarda grafik, ses ve strateji oyun türü bakımından en iyi video oyunuydu.cocuklugumu bilgisayar basinda gecirmeme sebep olmustur, halen daha arada bir vakit öldürmek için oynanilan oyunlarda başı çeker..
win 7 de yükleyip uyumluluk modlarını tek tek denememe rağmen grafiklerin çok yavaş ilerlemesi sebebiyle oynanamayan oyun. bilgisayar kurtçukları bi el atın.
windows 7 - 64 bit yüklemeye çalıştığım ancak uyumsuzluk nedeni ile çalıştıramadığım westwood oyunu.* internet dünyasının altını üstüne getirdim ancak bir sonuç yok. var olan tüm seçenekleri denedim tırt diye ses geldi. sorunun nasıl çözüleceğini bilen yazarların yeşillendirmesi dileğiyle en yakın zamanda oynamak istediğim oyun.
sovyetlerle tum allied( muttefik) kuvvetlerinin deyim yerindeysd anasini belledigim, efsanem olmus oyundur. hala da oynarim. not: kirmizi dsha karizmatik ve guclu geldi ondan yani yoksa gomunist degilim.
Geçen gün arkadaşlarla oturup muhabbetini döndürdüğümüz oyundur. Libyanın patlayan tankları amerikanın asker gondermesi. ilk para cevherlerine dalan arkadaş. Para arabalarına saldırıp arkasından nükleer atan arkadaş hepsi bir strateji örneği saygı duyduk ve gözlerimiz yaşardı hocam. Ruhu şad olsun Knight Online Counter Strike 1.3 1.5 Half Life.
Tarafını seçip başlayıp kulelerinşa edip adamlar köpekler koyup karşı safı yenmrniz gereken komut oyunudur adamlar tamamen sizin kontrolünzde multiplayer yapinca tadına doyulmaz bi oyundur.
daha iyisi hiçbir zaman olamaz arkadaş. 33 yaşındayım. hala ara ara açar bi skirmish patlatırım. şimdi moda olan kule savunma oyunlarında ne o öyle, bi bölüm gelir geçmen mümkün değil amk ille kristal alacaksın 10 liraya bilmem ne falan hep tuzak. red alert öyle miydi? aslanlar gibi oyun. yok yok. şu anda da açtım oynuyorum. Helal olsun westwood, gözlerinden öpüyorum.. her yerinden öpüyorum her yerinden