fenerbahçeye ve tribünlerine yakışmayan bir şahsiyettir. milleten para koparmak için yapmadığı türlü şaklabanlık kalmayan, bu uğurda insanlara zarar vermeyi bile göze alan kırığın tekidir kendileri.
avrasya maratonunda 'kestirmeden' koşarak rekor dereceyle birincilik kazanmıştır. amaç yarış kazanmak değil tamamiyle paradır. zira madalyasını göstererek fenerbahçe asbaşkanı ali koç tan 1000 dolar para almıştır.
ali koç denen şahsiyetten aldığı 1000 usd yi ne yapacağını merak ettiğim şahsiyet. muhtemelen gidip esrara şaraba para verecek kafayı bulup elalemin karısına kızına salça olacak suç ramboda değil kardeşim bu şarlatana bu parayı veren sorumsuzda. biz sana zengin olamazsın demedik koçum adam olamazsın dedik.
avrasya maratonunda para ödülü kazanmıştır. yapılan araştırmalar sonunda parkuru kestirmeden koştuğu anlaşılıp para ödülü geri alınmış, cezai ehliyeti olmadığı için hukuki işlem uygulanamadan salıverilmiştir.
ankara'da özel halk otobüsünde gördüğüm, üstündeki fenerbahçe forması ve bilumum fb zımbırtısından tanıdığım kafasına göre takılan şahıs. yanına oturduğu ve hiç tanımadığı adamın boynuna kolunu dolamış, inerken de herkes gibi ''kaptan, arka kapı!!!!'' şeklinde bağırmıştır.
kanımca fenerbahçe'nin yüz karasıdır. tımarhane ye koydular olmadı, dışarı saldılar gene olmadı fenerbahçe yönetiminin ve taraftarının derhal bu arkadaşla dalga geçmeyi bırakıp bir rehabilitasyon merkezi ve yahut başka bir şekilde tedavi ettirmesi lazım. emin olun türkiye'de hiç kimse bu kadar üne sahip olup gece sokaklarda sabahlamaz.
beni bu hayatda en çok güldürmüş adamlardan biridir, fenerli de olsa benim için en büyük amigodur. avrasya maratonunda hileli bir şekilde birinci olup foyası meydana çıkınca kupa noldu diyen yetkileye dandikten bi kupaydı büzdüm denize attım yok kupa mupa diyerek beni yarım yarım yarmış adamdır. iyki varsın rambo okan .
kendisi bugün 19 07 kutlamalarına altıyol da katılmıştır, mütevazi bir insan yahu.. önce geldi tezahüratları işliğinde gençler tamam dedi.. sonra küfürlü tezahüratlar başlayınca polis bizi en zayıf noktamızdan vurdu ve rambo yu tehdit etti, rambo küfür yok içeri alırız dedi.. sonra hızını alamadı rambo meşale yok içeri alırız dedi, ve yine hızını alamadı 19.07 den sonra burda kimse kalmayacak dedi..
ee bu kadar tehdit üstüne başbakan bile gelse tırsıp gider.. o da bizi uyardı neyse fotoğraf filan çektiler hayranları hahaa.. "sizi sikmeye lazım colin kazım" tarzı bir espri yaptı rambo ve ardından 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 0 lay lay lay lay lay lay lay lay laa diye girdik olaya ve kısık sesimiz hala açılmadı.
rambo kutlamalara faruk ılgaz tesisleri nde devam edeceğini söyledi, gelen gelsin dedi.. surrealist kadıkoy den bildirdi iyi yayınlar banu..
16 ağustos 2009 fenerbahçe sivasspor maçına her zamanki yani reklam panolarının arasında gizlenme yöntemiyle girmiştir. daha önce aynı yöntemle galatasaray maçında sahaya girmişti.