An itibariyle kanal 7'de yayınlanan misyoner propaganda filmi. Kanal 7'yi bu yüzden seviyorum. Ayrıca subtitleların fucking, whore gibi kelimelerini de sansürlememişler.
serinin son filmi.belgesel tadında,en çok insanın öldüğü,rambo'nun en çok adam öldürdüğü filmdir.bolca kan ,şiddet,parçalanma görebilirsiniz.film güzeldir.rambo yaşına göre(62)hiçte fena değildir.vücudu yerindedir.bi hayli kilo almıştır.ön kolları falan çok kalındır.filmin tek eksiği çok kısa oluşudur.