içmeyeli 7-8 yıl falan oldu sanırım.
içki içmiyorum.
Kendime verdiğim sözler vardı, oldukça geçerli nedenleri olan... ve önümde kısa sürede çözmem gereken ve inşallah çözeceğim bir sorun var.
Ondan sonrası geçmişimle ilgili hiçbir sözün ve umudun, hayalin önemi kalmıyor.
Sanırım eski dostuma merhaba dedirtecek hayat...hadi bakalım
Dün gece ilk defa içtiğim içkidir. 3.5 duble içtim suyuda baya azdı. Başlarda çok etkilemedi ama sonradan kalkamadım. Sabahta baya bir kustum. Ama her şeye rağmen çok güzel bir sarhoşluğu var. Yakın zamanda değil ama bir daha içmeyi düşünüyorum.
Tek başına içmesi ayrı bir zevkli olan içkidir.
Yanında 1 cacık 2 kavun severim.
Kavun özellikle yaz meyvesi olduğundan, o sıcaklarda yüksek şeker oranıyla alkolün kana karışmasını kolaylaştırarak tehlike arz eder.
Ne dinliycem onu şaşırıyorum ama. Hiç mi eşim dostum yok şurda şarkı önerecek, naptınız uyudunuz mu.
Artistligini de yermesine de gerek olmayan icki. Herkesin damak zrvki. Ben mezesiz yuvarlamayi seviyorum yaka yaka insin asagi daha makul. Adabi edebi sarapla yoldas olan alkol cesiidi.