Gerçek rakıseverlerin, boğazda bıraktığı o tat ve acıdan zevk aldıkları için zürafaların boynuna bakıp bakıp iç çekmesine, kıskanmasına sebep olan milli içkimiz.
ben nasıl anlatayım şimdi rakıyı?
edit: ta içimden gelen nidanın altyapısı var imiş, şimdi anımsadım, "şarabın kokusunu şarap içen tanır, şarabın kokusunu şarap içmeyen ne bilsin?" demiş hüdavendigar mevlana celaleddin.
adını okuyunca bile insanın damarlarında çekilmeler yapan alkollü türk içkisi. Sek olarak tüketilmesi önerilmez genelde 2 buz ve su ile tüketilir. Yanında su veya şalgam içebilirsiniz. Çayda içilebilirsiniz. Meze yada beyaz leblebi ile içilir. Genelde balık ve et yemekleri ile de tüketilebilir.
Abi millet sırf hava atmak icin seviyorum falan diyor bu meredi. Aksi takdirde sevilecek bir tadi da kokusu da yok. Meze olmasa insan ağzına sürmez bunu.