celtics-cavs serisinin 5. maçında 3. çeyrekten itibaren mo williams'ı maymuna çevirip lebron ve arkadaşlarına kendi sahalarında tecavüz eden boston guardı. sanki karşısında bekir yarangüme varmış gibi elindeki topla lebron'un üstüne gidip meydan okuması ve hatta ezmesi yok mu; kimsenin bu oyunun tek sahibi olamayacağını haykırıyor, 'durdurulamaz' denenler bu herifi durduramıyor.
boston da zorla oyun kurucu yapılan salak afro amerikalı basketçidir. 3 tane süper starın yanında hala düzgün bir guard olamamıştır , bu adam ki hangi maç olursa olsun pas vereceği esnada savunulduğunu görürsünüz ; şut mu atacak , turnikeye mi çıkacak önünde savunmacı yoktur ve sonuç ona rağmen vasat istatistikler .
şuncacık boyuyla 10 rebound aldı adam gözümün önünde. utanın lan kendinizden deve boyuyla 3-5 reboundla maç bitiren nba oyuncuları. 1 sayı daha atarsa final maçında double-double yapacak olandır ayrıca.
edit: ben bu yazıyı yazarken bi' tane daha aldı hayvan.
edit2: triple-double yaptı maç bitimine 5 dakika kala.
yine maçı kopardı. daha 4 gün önce boston celtics-la lakers final serinin 3. maçında, top çalarak koparmıştı maçı. yine bir top çalma ile maçın galibini belirledi.
azdığı döneme göre daha sönük kaldığı 10 haziran 2010 boston celtics la lakers maçını, kobe bryant'ın pasında araya girerek koparmayı başaran, nedense inanılmaz masum ve çocuksu bulduğum(duruşu itibariyle tabi ki, yoksa malı götürüyordur puşt) insan azmanı.
çok istedim bu espriyi yapmayı ama benden önce hep yapılmış. belki bu başlıkta yoktur ama sağda solda çok duyuyorum. söyleyeceğim anasını satayım. hayatın draması varsa, rondo'nun kreması var. aslanım benim. ama chicago bulls maçlarında böyle oynamaması lazım, daha bir pasif kalması lazım.
14 haziran 2010 boston celtics la lakers maçında kendisinden daha uzun odom ve kobe uzerinden tipledigi top basketbolseverlere "yok artik lebron james" dedirttmistir. rondo da "lebron james yok harbiden, eledim olm ben onu" diyerek cevap vermistir.
celtics'e draft edildiğinde big 3'nin altında ezileceği düşünüldü (garnett, pierce, allen). fakat, rondo bu 3 oyuncudan da iyi oynuyor, asistleri, turnikeleri, stealları, tamamiyle muhteşem. tek eksiği üçlük atmak, ki onu da arada atıyor. ama genelde löpşt diye içeri girip ray allen'ı boş bıraktırarak ona vermeyi tercih ediyor.
boston celtics, o olmasaydı eğer, 2008'de şampiyon olamazdı. 2010'da da şampiyon olacak celtics, ve yine rondo sayesinde. bu adam bir guard'ın olması gerektiği gibi gerçekten de. geceki maçta 3 uzunun üzerinden hakemin vermediği faule rağmen tiplediği o top herşeyi gözler önüne seriyor.
ayrıca kaan kural tırı da sürekli "hohoo 7 top kaybı yapmış hohoo" diyor, bre kıskanç herif, oturduğun yerden ahkam kesiyorsun, adam 20 asist yapıyor, arada interception yapılacak heralde. senin oynadığın playstation oyunlarına benzemez gerçek hayat.
fakeleri ile de gönüllerde taht kurmuş nba oyuncusu. yani adam öyle bir fake atıyor ki karşısındaki oyuncuya üzülüyorum lan. çarşı, pazar hikaye resmen dünya turuna gönderiyor savunmacıları.
2010 dünya basketbol şampiyonası'nda yer almayacak olan abd'li basketbolcu. takımda 13 kişi vardı ve bir kişinin daha takımdan ayrılması gerekiyordu. ama kimse bu kişinin rondo olacağına ihtimal dahi vermiyordu. ama zaten rondo performansından dolayı ayrılmadı takımdan. halletmesi gereken bazı ailevi işleri varmış ve onları halledebilmek için milli takımdan affını istemiş.
kaptani paul pierce'in deyimiyle utanmasa popcorn satan adama dahi basket attiracak guarddir kendileri. coach doc rivers ise "calistigim en akilli oyuncudur" demektedir kendisine.
ah bir de serbest atislar ve sutlari gelistirebilse..
"baba sen neye bu kadar kızdın yaa" diye sormak istediğim kişilik. 24 asist yapan adama tanık olduğumu hatırlamıyorum kidd ve nash gibi adamları mümkün olduğunca takip etmeye çalışırken. oha!
edit: şimdi baktım da, 96 yılında 25 asisti var kidd'in. daha fazlasını şu anki faal basketbolculardan yapan varsa onu bilmiyorum.
boston celtics'in dün gece new york knicks ile oynadığı maçta 24 asist yaparak, bob cousy'nin rekoruna göz kırpmıştır. bob cousy'de boston formasıyla bir maçta 28 asist yapmıştı.
mustafa abi ile yanyana oynaması durumunda asist istatistikleri düşecek adamdır. gerçekten verene mi yoksa atana mı bakmak gerekir bilemiyorum. celtics gibi bir kadro yerine aynı asistleri netste brook lopeze veriyor olsa kafamda soru işareti kalmazdı herhalde.