rahatsız edici sessizlik, ayak fetişi, amerikan isimleri, göbekli kadın seksiliği, piercing gibi birçok konuya değinilmiş çok da iyi işlenmiş bir tarantino başyapıtıdır. bu filmi izlemeden ölmeyin. sonra ölebilirsiniz.
tam overrated yazacaktım, yazmışlar. bari fanboyluk yapayım.
siz ne anlarsınız olum sanattan, mükemmel bir film. hele o ketçap esprisi yok mu, her seferinde gülüyom. ekşi'den kaptınız bu hiçbir haltı beğenmeme şeyisini. ayıp.
Tarantino' ya bir oyuncusuna (filmin ilk başlarındaki 3-5 delikanlının oturduğu masada geçer) zenci lafını kullandırdığı için ( zenci kelimesini siyahiler hakaret kabul eder) siyahilerin ırkçı diye nitelendirdiği yönetmen olma sıfatını yüklemiştir.
Kimsenin beğenisine karışamam , bir film sıkıcı gelebilir ve ya bu filmdeki gibi doğrusal olmayan kurgu size fazla karmaşık gelmiş olabilir ama burada resmen bazı sinema kültürsüzlerinin tarantino ile imtihanı yaşanmış. 10 defa dedim 100 defada diyeceğim. Bazı filmler vardır ki aa adam ölüyor diye izlenmez. Bu film sinemaya yön vermiştir özellikle teknik olarak , kült bir filmdir kült filmlerin herkesin anlaması beklenemez zaten . Bir zamanlar anadoluda gibi düşün , adam köylü mehmet emmi anlasın diye film yapmamış.ilk 5 olmasa bile ilk 25 film arasında olması gereken bir filmdir overrated değildir!