gayet sürükleyici, diyalogları günlük hayattakiyle bağdaşmış ve samimi olan güzel bir film. kurgusu da keza öyle. filmdeki karakterlerin yolu bi şekilde kesişiyor. fakat abartılacak derecede bir film olduğunu düşünmüyorum.
ana karakterlerin hepsinin başından kötü bir olay geçmesini, bu kötü olayın bir başkasını etkilemesini ama sonunda tüm kahramanlar için olayın iyi bir şekilde bitmesini konu alan filmdir.
normal bir filmmiş gibi izlenirse hiçbir şey anlayamayacağımız filmdir.filmin öncesinde ufak bir araştırma yapılıp izlenirse daha hoş olacağı kanaatindeyim. (ayrıca "catch-up" fıkrası süperdir.)
tarantino'nun en iyi filmidir bana göre. filmin yalnızca 1 dakikalık 2-3 bölümünde anlaşılır olaylar. izlersiniz izlersiniz olaylar arası bağlantıyı bu kısa bölümlerde anlarsınız. çok iyi gerçekten.
Halk arasında en az önerilen filmler arasındadır. Zevk vermez. Bu film nasıl iMDB sıralamasında ilk 10'da ona bile şaşılır. Millet arkadaşına ayıp olmasın diye mi övmüş o da anlaşılmaz. Birinci izleyişte zevk almadım sorun bende dedim, ikinci izleyişte yine olmadı, üçte iyice sıkıldım. Memento, Fight Club, Schindler'in Listesi, Matrix ve son olarak Godfather serisini izledikten sonra açın bu filme bakın, küfür gibi geliyor insana.
afedersinizde bok gibi bir filimdir. Konu bütünlüğü yok diyeceğimde konunun kendisi yokki amk. Filmin 20 dakikası arabada vurularak öldürülen bir adamın parçalarını arabadan temizlemekle geçiyor bir kere.
ayak fetişistlerinin ve sanatsever entel kesimin mutlaka izlemesi gereken film. bunlardan biri değilseniz gerek yok. imdb puanı sizi etkilemesin. mesaj kaygısı güdülen filmler izlemeye alışık bir toplum olduğumuz için quentin tarantino stiline alışmak uzun zaman gerektirecektir. "yine de izleyeceğim ben" diyenlere iyi seyirler...