müthiş bir oyuncu kadrosu olmasına rağmen nedense o kadar abartılacak aman aman bir film değildir. hatta dandiktir evet. resmen 2 saatimi çöpe atmıştır.
genel kültürümü arkadaşlarımın gözünde oldukça etkileyen filmdir.
arkadaşım bir diğer arkadaşıma filmi anlatırken orijinal ismiyle bahseder. bir diğer arkadaşımsa anlamamış gibi boş boş bakıyordur. ben de gayri ihtiyari açıklama gereği duyarım ve 'tarantino filmi ağır roman diye çevrildi' diye açıklama yapmaya çalışırım. ikisi birden bana bakıp 'ucuz roman' der. gülümseyerek uzaklaşırım.
kesinlikle abanacak kadar değil teknik vurarak 90'a atılacak bir filmdir. sonra olan örümcek ağlarına olur ki bu da yarın trabzon'un bilbao'yu yeneceği gerçeğini değiştirmez.
şaka bir yana, iyi bir film olmakla beraber sürü psikolojisinin bir getirisi olarak değerinden fazla abartılmıştır. iyi filmdir, hoş filmdir ama o kadar. öyle sinema tarihinin şaheserleri arasında falan değildir.
soundtrackı mükemmel olan filmdir. tekrar tekrar dönüp dinlemekteyiz efendim surf rider'i. ayrıca Neil Diamond'ın da kova olması ne harika oldu. Uma'nın dans sahnesi de, altın vuruş yapacağı sahne hani ne güzel sahne o* şarkıyla bir araya gelince.
bana göre sinema tarihinin en iyi filmi. neden mi? çünkü böyle bi kurgu yok arkadaş. insan izleyince orgazm oluyor şerefsizim. tarantino'nun dünyanın en iyi yönetmeni olmasının, john travolta'nın tekrar parlamasının ve sörf müziğin coşmasının nedeni de bu filmdir. dr. refet ç.
yıllar önce ilk izlediğim zaman bir süre aklımdan çıkmamıştı. dün yine izledim.
zaman içinde bir filme alışır mısın, yoksa zaman geçtikçe filmin etkisi değişir mi bilemedim.
arkadaslari tarafindan sozluge komik diye kakalanmaya calisan eski bir yazardir.. hakkinda 49 sayfa entry girilmis .. hepsi arkadaslari tarafindan tabii..