ilgili konuda karmasının +1000 olduğunu söyleyen yazar arkadaş. ha tabi hala neden belirttiğini bilemedim lakin haksız yere insanları suçlayıp çığırtkanlık yaparak popülarize olamazsın adamım.
büdüt : vallahi eksilemeniz birşey değiştirmeyecek arkadaşlar ben sözümün arkasındayım.
4,5 senede hiç çığırtkanlık yapmamış hep efendi olmuştur. sadece gereken insanlara gereken cevabı vermiş, sakinliğini korumuştur. popüler olmaktansa haftanın rüküşü olmayı tercih eder.
sırf hırsız bir yazarımsıya hırsız dediği için çığırtkan denilmektedir.
la oğlum hepiniz kafayı mı yediniz? nedir lan bu? yahu adam kendisine ait olan bir entryi üstelik aynı sözlükte bir başka yazarın çaldığını söylüyor. millet de diyor ki "o entry zaten senin değil". adam ısrarla benim diyor. yine millet hep bir ağızdan "hayıır senin değil, o entry yıllardır nette dolaşıyor diyor"
pulp çok eski ve çok iyi bir yazardır. bu entry benim diyorsa doğrudur.
açtığım başlıktaki bütün entrylerimi sildim. sıkıldım. bir hırsızlık olayını anlatmaya çalıştım ama anlatamadım. normalmiş gibi geldi herkese. bu sadece benim sorunum değil.yarın öbür gün sizinde başınıza gelebilir.
böyle şeylerin normal karşılandığı bir yerde yazmamın bi manası yok artık. 3 ay kafa izni alıcam. belki dönerim 6 ay sonra. düzelirse burası tabi. hırsızlığa prim verilmezse...
roman ucuz, yazar değil.
Karması +1000 küsürse bir yeteneği vardır elbet. Kimi kıçını yırtıyor da +100 yapamıyor.
Değerli birini kaybetmek ne derece akılcıdır onu da bilemedim.
4 senedir bu sözlükteyim. bu adamın tek kişiyle bir kere bile tartıştığını görmedim. adama verilen değer bu kadarmış. dostum bırakma sen de entrylerini ortalık yerde, çalıyorlar işte engel olamıyorsun.
4 seneyi aşkın zamandır şu sözlükteyim. ilk defa bu kadar pişkinlikle karşılaşmaktayım. pes.
biri kalkar adamın yazdığını, onun düşüncelerinin eserini, emeğini alenen çalar, öteki kendi yazdığı 150 (yazıyla yüz elli) küsur entry'sine bakmadan bu adamın yazdığı 6000'e (yazıyla altı bin) yakın entry'yi "pek de kaliteli değilmiş zaten peh" diye değerlendirmeye kalkar, yeni nesil embesiller de bu adamın afişe ettiği hırsızlığa ilişkin başlık ve entry'lerini "eksi oy aldı diye" sildiğinden dem vurmaya kalkar.
be ey andavallar, be ey sözlüğümün arka sokaklarında apaçi çetesi gibi üreyen akl-ı evveller, bu adamı da sözlükten küstürdüyseniz yazıklar olsun size.
sizin, bizim geçtiğimiz yolların asfaltını bu adamlar döşemiş anasını satıyim. insanda biraz utanma, arlanma olur.
sanki çok yakın bir arkadaşımmış gibi hissetdiğim yazardır sadece hissederim tanımam etmem. yazıları çok çok beğenilesidir. ilk günden beri en hayran olduğum yazardır efendim kendisi.
reis nereye gidersin ya. soktuğumun sözlüğünde rastgele takılırdık öyle. kim küstürdü, ne dedi merak ediliyor. bi açıklama yapılsın. sözlükteki en eski yıldızlardan biri değil, bildiğin en eski yıldız ve sönmesin mümkünse...
oyuncu kadrosunu gördüğünüzde tüm usta isimlerin başınızı döndürdüğü ancak filmi izledikten sonra hepsine kısacık roller verilerek figüran izlenimi verildiği film.
aklı varsa 6 ay sonra da yazmasın.. çok yazmak isterse eğer ekşi de yazsın.. yazamıyor mu? demokrasi de çareler tükenmez.. öperim.. sevgiyle kal.. her çocuk bir gün "beşiktaş sen benim her şeyimsin" diyecek.. *
gitmemesi için moderasyonun afedersiniz ama kıçını yalaması gereken yazardı. gitmesi uludağ sözlük için büyük kayıp...
bakın, bu adam ekşiye mail atsa, "ben uludağ sözlükten pulp fiction" dese, ekşi kapıları kendisine sonuna kadar açılır. adamın bu derece emeği var uludağ sözlüğe.
zaten halihazırda iki elin parmaklarını geçmeyecek kadar okunabilir yazara sahip bir sözlük için büyük kayıp, çok büyük...