online oynamak için verdiğim 70 küsür allah lirasını yapımcısına haram ettiğim oyun. bu, bağlantıyı yavaşlatıp oyundan kaçma sorununa bir çözüm bulmazsa bu ibneler seneye alanı siksinler aminüm.
edit: sanırım konami ajanı sik kafalı japon erleri aramızda.
hayatımda oynadığım en kötü futbol oyunudur. özellikle fifa 13 oynadıktan sonra ps3 de bu oyunu oynamaya karar verdim ve oynadığımda futboldan soğudum. ne bekler atağa çıkıyor, ne topa yakın oyuncular yardımlaşıyor, ne adam gibi defans yapıyor... ara pası vereceğiniz oyuncunun koşu zamanlaması, hızı, koşu yönü falan umrunuzda olmasın çünkü gereksiz. topu ileri doğru atın defans yapan takım topu nereye atacağınız tahmin etse ve oyuncusunu o yöne doğru çekse dahi topu alamıyor. pes serisinin gerçekten en berbat oyunu. pes 6 bu serinin en iyi oyunuydu o yıldan sonra oyun geriye doğru gitmeye başladı. özellikle 2011 yılından sonra fifa nın inanılmaz yükselişinden sonra 2013 yılında pes oynayanların olması şaşırtıcı. oynayanları fazla yadırgamıyorum ama fifa ile kıyaslayanların aklından zoru var.
ara paslarda ve savunma yapmada inanılmaz hataları olan oyun. x'e bastığında topa hamle yapar oyuncu (normal oyunlarda) fakat burda ya çelme takıyor yada karşıdaki oyuncu transit geçiyor. yapay zeka koyarsın eyvallah ama oyuncuları neden mallaştırdın arkadaşım ?
online turnuvada önelemeyi aşmak için real, barca, city gibi takımları almanın bi' boka yaramadığı oyun. Zira bir takımdan taş çatlasa 2 ya da 3 tanesi ilk 16'ya girebiliyor.girebilmek için hayvan averaj yapmak lazım.
Durum böyleyken be amına koduğum ne sikime real'i alıp bir şekilde puan alıp hem kendini hem bizi yakıyorsun?!
her pes serisinde olduğu gibi bazı bugları vardır. örneğin aşırtma vuruşlar her seferinde gol olmaktadır. yahu tamam aşırtma yersin 1 olur 5 olur 10 olur. ama kaleci hiçbir aşırtmada kaleye koşup topu tutmaya çalışmaz mı ya. hele bu tip her bulduğu her karşı karşıya kaldığı topu aşırttırma atmaya çalışırsa arkadaş kişisi, iyice boku çıkmaktadır.
pes ve fifa'da hep var olan şey oyunu dengelemek. mesela birkaç tane yüzde yüzlük pozisyon kaçırıldıysa eğer hemen sonra daha elverişsiz pozisyon gol oluyo. veya kaleciniz inanılmaz kurtarışlar yaptıktan sonra aptalca bi gol yiyo. işte overall i düşük oyuncuların bazen ronaldo'laşmasının sebebi tam da bu. oyunun dengelemesi.
zevkli oyun ancak sizi sinir krizlerine çok rahat sokabilir. rakip takımın oyuncusundan top almak bazen inanılmaz zor olabiliyor. ulan bakıyorsun elemanın overall 70 ama defansını ipe dizip golünü atıyor. karşısında hummels var overall'i yanlış hatırlamıyorsam 86 falandı ama tek hamlede geçti. her pes serisi gibi maalesef bunda da yapay zeka sikilmiş durumda. kaleciler hala çok boktan lan yıllardır düzeltemediler şu kalecileri. oyunu yapanlar oynamıyor mu abi görmüyorlar mı bu eksikleri anlamıyorum. kalecinin ayaklarının dibinden top korner gidiyor. doğal olarak da insan çıldırıyor basıyor küfrü. be amına kodumun yapımcıları çok mu zor o kalecinin oradaki topu almasını sağlamak? analig zevkli falan değil. bordeoux'yu aldım 2.sezonumda ligi puan kaybetmeden bitirdim. üstüne fransa kupası , şampiyonlar ligi ve süper kupayı aldım. zorluk seviyesi de en üstte. peki bunları hangi transferlerle sağladım? tek 1 transfer. evet.
online turnuva modundaki orospu çocukluklarını engellemek için mutlaka değişiklik yapılması gereken oyun. oç geriye düşer bağlantıyı yavaşlatır maç hükümsüz, oç turnuvanın bitmesine az bir süre kala -maçta gerideyse- oyunu durdurur maç hükümsüz. bu oçler yüzünden 1-0'ın üstüne yatıp top çeviren ibneler bile artık gözüme batmıyor aminüm.
bilgisayara karşı oynadığınızda sizi deli edebilecek oyun. oyun demeye dilim varmıyor bile.
takımların hepsi güçlü futbolcuların hepsi at gibi koşuyor ama sizin yönlendirdikleriniz eşek.
ulan hangi oyuncu cristiano ronaldo dribbling yaparken arkasından yetişirde topu tek hamlede alır.
sen 90 dakika gol atmak için uğraşırsın bilgisayar tek atakta gol atar son dakikalarda.
ara paslar zaten hiç geçmiyor.
top boşta kalır senin oyuncu topa koşmaz saçma sapan hareketler yapar. senin atağındaki karambolde top bir türlü ağlarla buluşmaz ama rakibin karambollerinde saçma saçma goller olur.
ve her pes oyununda olduğu gibi ufak bir temas faul olur.
kalecin topu yakalar 2 saat yerde bekler, boşta adam varken gider rakibin olduğu yere degajlar topu.
siz dolu dolu driblingle ceza sahasına giremezsiniz ama rakip yürüye yürüye girer golünü atar.
hiç anlamıyorum arkadaş, oyunu yaptıktan sonra hiç mi oynamıyorlar bunu, nasıl görmezler bu saçmalıkları.
bir gün kendimi sikicem sinirden bu oyunu oynarken.
daha neler neler var ama saymaya vaktim yok. pes fifa nın taşaklarını yesin efendim.
patch 4 versiyonu ile türkiye liginin de olduğu oyundur. 18 süper lig takımı lisanslı formalı ve oyunculu tam takır olmuş. anadolu takımlarını abartmışlar. it gibi koşuyorlar. master lig modunda süper ligde galatasarayı alıp yönetmek çok keyifli. alt ligden bundesliga 2. takımları geliyor o biraz saçma da olsa eğlenceli yinede.
daha önceki serilerine göre çok daha kötü olan oyun.
sebebi ise 4.00 sürümü gelmesine rağmen hala güncelleme yapılamaması. isterseniz 20 defa deneyin yine olmuyorda olmuyor arkadaş. bilen varsa şu konamiya mesaj atsın hayrına. küfür etmekten bir hal oldum.