pro evolution soccer 2013

entry571 galeri6
    438.
  1. turnuvasına gireceğim oyun. ayrıca pes 14'ü yapan mühendisin beynine sokayım.
    2 ...
  2. 437.
  3. pes 2014'ün bekleneni verememesi nedeniyle tozlu raflardan çıkartılan oyundur.
    1 ...
  4. 436.
  5. neredeyse hiç paslaşmadan 3 pas yapıp sonrasında ara pasıyla gole gittiğim oyun .
    1 ...
  6. 435.
  7. en iyi pes oyunudur. ikinci olarak 2011 sonra 2009,2006,2010,2004 gelir. pes14 en sonlardaki yerini garantilemistir.
    2 ...
  8. 434.
  9. 2014'ü gördükten sonra dört elle sarıldığım oyundur. sen ne güzel şeymişsin öyle fariye apla.
    4 ...
  10. 433.
  11. Online bölümündeki dangalaklara benim de denk geldiğim oyundur.Bunlar yüzünden niçin korsandan orijinale geçtim diye düşünmüyor değilim.Ancak, doğru düzgün(rakibe saygılı) oynayacan arkadaş varsa ulaşabilir, online rakip arıyorum.
    3 ...
  12. 432.
  13. 'ölümü gösterip sıtmaya razı etmek' deyimindeki sıtma. ölüm de pes 2014. pes 2014 sayesinde kıymeti anlaşılmıştır.
    2 ...
  14. 431.
  15. (bkz: onun ben amk)

    bsg oyunu. Benim derdim arkadaşlarla oynayınca yenmek yenememek değil. Ara pası dayayınca hemen pozisyon olmasın amk. Birisiyle oynayınca tek sorun o. Ama ben En çok pc'ye karşı oynarım. savunma yapmak için kırk takla atmamalıyım. Pres yapıp ıkına ıkına rakibi sıkıştırıyorsun. iğne deliğinden boşluk buluyor topu gönderiyor. Bi kere de topa gelişigüzel vurmuyor ibneler. Herkes barcelona bayern mi bu kadar rahat çıkarıyor savunmadan topu. Uzun vurdukları bütün topları santraforları alıyor zaten. Karambolde kalan top bir kere bile benim önüme düşmüyor. Sürekli rakipte kalıyor. Become a legend haricinde maç yapmam bi daha.
    1 ...
  16. 431.
  17. genelde random atarak oynarız arkadaşlarla, ve random sonucunda kuveyt milli takımı ile barcelonayı yenmişliğim var. her şey stratejide biter. öyle sövmekle olmaz.
    3 ...
  18. 430.
  19. her çıkan pes gibi önceki yılla kıyaslanmış ve "bu ne biçim oyun lan" dedirtmiştir. sonra sevildi orası ayrı. 2014'te de herhalde aynı şey olacak.
    0 ...
  20. 429.
  21. insanlar kaç yıl daha bu oyunu oynuycak diye merak ettiğim futbol oyunu.
    0 ...
  22. 428.
  23. ne real madrid ne psg ne manchester city ne de barcelona'yı almayıp sadece manchester united ve juventus'u alarak arkadaşlarımı büyük bir zevkle yendiğim oyun.
    0 ...
  24. 427.
  25. kaka oyun.

    çok sinirliyim. bu kadar büyük takım yalakası, bu kadar zengin kulüplerin götünü öpen bir başka oyun firması daha olamaz.

    karşında real madrid, psg, manchester city ve barcelona varsa şansın yok. sen istediğin kadar götünü yırt.

    yapanın da anasını... satananın da!
    1 ...
  26. 426.
  27. bazı şeylerin değeri sonradan anlaşılır derler ya, pes 2013 de odur işte. türlü türlü boklar atar, yerden yere vurur ama saatlerce kapışırdık bu oyunda. şimdi ne oldu? pes 2014 diye bir şey çıkarmışlar, mümkünse evirip çevirip götlerine sokabilirler. daşşaklarını yiyim pes 2013 be, her kötü sözüm için affet beni.
    2 ...
  28. 425.
  29. hiç unutulamayacak oyundur.

    0 ...
  30. 424.
  31. bir sene boyunca ana avrat küfür eddikten sonra 2014'ü görünce eline ayağına kapanılacak oyun.. gerçekçiliği falan azdı ama grafiği vardı en azından 2013'ün, 2014'te grafik rezalet, gerçekçi olma çalışmaları rezalet, formalar, takımlar, ligler hepside kötü koskoca BvB yok hala...
    0 ...
  32. 423.
  33. 422.
  34. dün 2014 modeline benzer bir şey oynamaya çalıştıktan sonra değerini iyice anladığım oyun.

    kafam girsin pes 2014' e
    2 ...
  35. 421.
  36. süperstar modunda kazanmanın imkanı olmayan oyun. yeni yeni oynamaya başladım oyunu.* top çevirmeyi severim de. sağdan sola, soldan sağa 100 pas yapsan zar zor boşluk bulabiliyorsun. topu kaptırdığın anda da şok pres yapmaya çalışırsan sıçtın. iki saniyede golü yersin. her kaptırdığın top, kalende gol olacak gibi. maç esnasında oyunun buglarını bulmayı da severim ama bunda bulamadım. sanırım savunmada pres yapmak için sadece x tuşuyla oynaman gerek. arkasında kaldığın oyuncuya yetişmen imkansız. aşırtma pas çok deniyor ibneler. onları yakalamak da çok zor. pes 14'ü alana kadar kendimi deneyeyim dedim olacak gibi değil amk.
    0 ...
  37. 420.
  38. hız olarak kontrol olarak tatmin edicidir. fakat çok açık vardır.
    2 ...
  39. 419.
  40. hakemlerin acayip taraf tuttuğu oyundur.

    olimpique lyon paris saint germain maçında, lyon'u aldım. parisliler maşallah insan dinlemeden iki oyuncumu sakatladılar ve sarı kart dahi görmediler, en sonunda dedim "bende dalıcam ulan" diye. 2 kırmızı kartla oyunu bitirdim. son dakika da attığım golle 2-2 berabere kalabildim anca.
    2 ...
  41. 418.
  42. %8'lik Hakem hata payının %80 gibi göründüğü bir oyundur.
    0 ...
  43. 417.
  44. süperstar zorluk modunda barcelonayı yenip motherwell e yenildiğim monitörü yumruklamaya sebep olacak oyun.
    0 ...
  45. 416.
  46. jenkey yaması ile gayet zevkle oynadığım oyun. formaları bile sınırsız değiştirebiliyorum.
    0 ...
  47. 415.
  48. pes serisinin en sikik versiyonu olabilecek oyun.
    0 ...
© 2026 uludağ sözlük