hala 80-90 liraya satılan oyun. yani bu kadar yavşaklık olur ya. neymiş en iyi oyunuymuş pes'in. sikik 2 senedir çıkmış oyun, online'ı bile kapanacak neyine 90 lira? bilgisayarda yama kurar oynarım daha iyi.
Haaaalaaaa oynadigimdir pes 1014 ne amk oyle sik gibi bisey bide 2012 de verilmsti haberi super bi oyun motoru olacak diye heyecanlanmistik fifa nin muhabbeti super fakat oyun coook yavas abi insanin cani sıkılıyo ya biraz fantezi guzel oluyo pes iyidir takimlarin transferleri oyuncularin guclerini edittenyapmadaa ayri bi keyoftir.
pes'in hiç oynama yapmadan sadece kadroları ve futbolcuları güncelleyerek her sene pes 2015, pes 2016 diye piyasaya sürmesi gereken oynanabilirlikteki canavar oyunu.