pro evolution soccer 2013

entry571 galeri6
    167.
  1. sanırım oyunu profesyonelleştirme anlayışları rakibi güçlendirmekten ziyade bizi zayıflaştırmak üzerine kurulmuş. en üst seviyede oynasanız da rakip takım normal oynuyor ama sizin takım salak salak hatalar yaparak, tüm defans tek adama çalımla geçilerek hatalı goller yiyiyor ve yeniliyorsunuz.
    ayrıca serbest vuruşlarda kalecilerin kapattıkları köşeden gol yemeleri çok saçma olmuş.
    2 ...
  2. 166.
  3. bir dehşet yahu. futbol oyunları bilmeyenler ve fifacılar tarafından eleştirilmekte gerçi. sabri selçuktan hüçlü lafları ile. sabri bek özelliğine göre sıralanırsa 85 puanı alabilecek topçu iken, selçuk dünya çapında çok yarıştığı kaliteliler olduğundan 80- kalmış. tabi bilmeyenler de hemen patlatmak da eleştirileri. tabi bu eleştiriyi yapanlar carlos'u forvete alanlardı.

    her neyse. bu oyunda çok şey değişmiş eskiye nazaran. mesela top bekleme yok pas kime ise geri koşuyor. ver kaçlar çok akıcı. çalımlar daha zor, sike sike pas atacaksın diyor oyun. zaten şu devirde çalıma dayalı oynayan takım kalmadı pek.

    pesbox yaması ile hem düz bundesliga, online mode hem de türkiye süper ve 1. ligi bulunmakta.

    bildiğim kadarı ile henüz 2. fixleme gelmediğinden 1 ay önceki transferler kalmış.

    ama datası kötü olsa bile oyun anlayışı harika!
    0 ...
  4. 165.
  5. sabrinin gücünün 85 falcaonun ise 79 olduğu oyundur.
    3 ...
  6. 164.
  7. messinin tam messi, ronaldonun tam ronaldo olduğu oyundur. Pes yeni oyun motoru getirmediği için bu tarz oynayana "ronaldo yu yapmışlar amk. Messi ye bak köşeye taktı piç." dedirtecek çalışmalar yapmış. Mesut yine şut çekemiyor. Pepe ayağını sokmadık yer bırakmıyor. Gerçekçi olmuş işte amk.
    1 ...
  8. 163.
  9. alex de souza nın saçlı halini koymaları gerçekten çok saçma olmuş. tamam türkiye ligi kaale alınmayacak kadar dandik bir lig ama alex gibi bir oyuncu için biraz uğraşılsaydı iyi olurdu.
    1 ...
  10. 162.
  11. 161.
  12. fifa yalakalarının kötülediği oyundur. bi bitmediniz mına koyim.
    1 ...
  13. 160.
  14. Simdilik güncellenmemiş gecen seneki gürlerle devam ediyor bir kaÇ hafta icinde guncellemelerle ulkem genÇliğimin yeni gözdesi olacaktır.
    0 ...
  15. 159.
  16. oyuna ilk girdiğinizde çoğu zaman sizi ai se eu te pego ile karşılayan oyun. genel olarak da başarılı buldum.

    ancak oyuncu güçleri arasında büyük dengesizlikler var mesela kuyt 74, falcao 79, sabri 85.
    5 ...
  17. 158.
  18. Her sene kendisini ultra düzeyde gelistiren futbol oyunudur.
    0 ...
  19. 157.
  20. pes 2012'ye patch atıp menüyü falan değiştirip sürmüşler piyasaya. boş yere o kadar para vermeyin.
    1 ...
  21. 156.
  22. 155.
  23. hayal kırıklığı yaşadığım oyundur. fifa tahtı geri alabilir.
    2 ...
  24. 154.
  25. 2012 nin yerini tutmayandir. Fifa yeniden tahta oturacak gibi.
    2 ...
  26. 153.
  27. çıkışa satmış oyundur. yok pardon, satışa çıkmış oyundur.

    yorumum;

    yapacağınız işi sikeyim!
    0 ...
  28. 152.
  29. çıkacak olan fifa 13 ü boşverin, fifa 12 ile dahi kıyaslanamayacak oyun. olmamış, olmamış.
    1 ...
  30. 151.
  31. pes 2012'nin yerini dolduramayacağı aşikar. o yüzden yapılması gereken tek şey güncellemelerden faydalanarak kadroları ve takımları güncellemek olacaktır. bunun için de gerçekten sağlam güncellemeler mevcut ayrıca. ismini hatırlayamıyorum ancak bilgisayarda oynayanlar için pes 2012 adına son derece harika bir güncelleme mevcuttu.

    güncelleme paketinin adı "T.S.C exTReme 12" imiş. bir kaç yıl daha bu güncellemeye destek verilir sanırım yapanlar tarafından. denenmesi gerekir.
    0 ...
  32. 150.
  33. rezil olmuş gitmiş oyundur. fifa 13 ters yatırıp düz sikecek.
    1 ...
  34. 149.
  35. kuyt 74 topal 76 topuz 80 sabri 85 daha da bir şey demiyorum.
    5 ...
  36. 148.
  37. "pesçi" arkadasların umutla bekledigi oyundur.

    Sonuç: husran
    0 ...
  38. 147.
  39. yılların fifacısı olarak bu oyun olmuş diyorum. cidden olmuş.
    1 ...
  40. 146.
  41. atmosfer yine içler acısı. cezasahası dışından çekilen her şutu kalecilerin sektirmesi can sıkıcı. ilk izlenimim ne yazık ki olmamış.
    0 ...
  42. 145.
  43. kadroları, formaları, oyuncu güçlerini, lisans olayını çözmedikçe büyük ihtimal oynamayı düşünmediğim oyun.
    0 ...
  44. 144.
  45. bence pes 2012' ye göre daha iyi olmuş.Ama ronaldo'nun 99 olması abartı kesinlikle
    1 ...
  46. 143.
  47. Daha kadrolar dışında ne katılmış olabilir diye düşündüren oyuN. Henüz oynama şerefine nail olmadık.
    0 ...
© 2026 uludağ sözlük