sanırım oyunu profesyonelleştirme anlayışları rakibi güçlendirmekten ziyade bizi zayıflaştırmak üzerine kurulmuş. en üst seviyede oynasanız da rakip takım normal oynuyor ama sizin takım salak salak hatalar yaparak, tüm defans tek adama çalımla geçilerek hatalı goller yiyiyor ve yeniliyorsunuz.
ayrıca serbest vuruşlarda kalecilerin kapattıkları köşeden gol yemeleri çok saçma olmuş.
bir dehşet yahu. futbol oyunları bilmeyenler ve fifacılar tarafından eleştirilmekte gerçi. sabri selçuktan hüçlü lafları ile. sabri bek özelliğine göre sıralanırsa 85 puanı alabilecek topçu iken, selçuk dünya çapında çok yarıştığı kaliteliler olduğundan 80- kalmış. tabi bilmeyenler de hemen patlatmak da eleştirileri. tabi bu eleştiriyi yapanlar carlos'u forvete alanlardı.
her neyse. bu oyunda çok şey değişmiş eskiye nazaran. mesela top bekleme yok pas kime ise geri koşuyor. ver kaçlar çok akıcı. çalımlar daha zor, sike sike pas atacaksın diyor oyun. zaten şu devirde çalıma dayalı oynayan takım kalmadı pek.
pesbox yaması ile hem düz bundesliga, online mode hem de türkiye süper ve 1. ligi bulunmakta.
bildiğim kadarı ile henüz 2. fixleme gelmediğinden 1 ay önceki transferler kalmış.
messinin tam messi, ronaldonun tam ronaldo olduğu oyundur. Pes yeni oyun motoru getirmediği için bu tarz oynayana "ronaldo yu yapmışlar amk. Messi ye bak köşeye taktı piç." dedirtecek çalışmalar yapmış. Mesut yine şut çekemiyor. Pepe ayağını sokmadık yer bırakmıyor. Gerçekçi olmuş işte amk.
alex de souza nın saçlı halini koymaları gerçekten çok saçma olmuş. tamam türkiye ligi kaale alınmayacak kadar dandik bir lig ama alex gibi bir oyuncu için biraz uğraşılsaydı iyi olurdu.
pes 2012'nin yerini dolduramayacağı aşikar. o yüzden yapılması gereken tek şey güncellemelerden faydalanarak kadroları ve takımları güncellemek olacaktır. bunun için de gerçekten sağlam güncellemeler mevcut ayrıca. ismini hatırlayamıyorum ancak bilgisayarda oynayanlar için pes 2012 adına son derece harika bir güncelleme mevcuttu.
güncelleme paketinin adı "T.S.C exTReme 12" imiş. bir kaç yıl daha bu güncellemeye destek verilir sanırım yapanlar tarafından. denenmesi gerekir.