bence prezervatif, insanın kendine yakışanı giymesidir. hep bana denk geliyo. manitayı çırınçıplak edip yatağa atıyorum, tam zıplıyacam, şehvet dolu dudaklarını aralayıp "nolur prezervatifini giy" diyolar.. öyle daha yakışıklı olduğumu söylüyolar.. artık sokağa bile çıkarken prezervatif giyiyorum.. ama dökümlü duruyo biraz.. sürekli performans şeklinde tutmak zor..... penisi.... yes it is...
daha küçükken, ne anlama geldiğini bilmediğim dönemlerde aperatif kelimesiyle karıştırdığım ve bütün ailemi şok etmeme sebep olan kelime.
Evde misafirlerinde bulunduğu bir günde diyalog şöyledir.
-Oğlum gelmiyor musun sofraya, aç değil misin?
+Yok anne bana sonra prezervatif bir şeyler hazırlarsın..
GEZiDE DiRENiŞiNDE KULLANILDIĞINI iDDiA EDENLERiN MUHTEMELEN iÇiNE BOŞALMADIKLARI iÇiN KIZGINLIKLA iFŞA ETTiĞi MATERYAL. SENDEN ÇOCUĞUM OLMASIN iSTiYORUM.
türkiye'de özellikle doğuda çocuklara balon olarak verilen aparattır. doğudaki vatandaşlar bunu sevişme sırasında kullanmak yerine sevişme sonrası oluşan mamüle oynasın diye vermeyi daha uygun görmüşlerdir.