secretcode'un da dediği gibi, sivil halka saldıracak kudurmuşluğa ermelerinin nedeni sonlarının yakın olmasıdır. suriye ile girdikleri işbirliği sonrası abdnin de örtülü desteğini kaybetmişlerdir, inşallah sonları kazınacaktır, bir kara hareketine bakar
valla hiç kimse kusura bakmasın ama, 30 yıldır savaştığı halde en ufak bir mesafe alamamış, bu ülkenin şu toprakları benim! diyememiş varlığını saldırarak ve insan öldürerek sürdüren zavallı bir örgüt. tam bir fiyasko. son 1 yıldır şehir yapılanması kck çökertilince sıra dağlara geldi. son çırpınışlarını veriyorlar. kedi bile en son hamlesinde suratınızı çizer. Bunlarda en son hamlelerini yapıyorlar. bitmesi tükenmesi çok yakın bir tarihtedir.
Anasına ilaç götüren 17 yaşındaki çocuktan mı istedin vatanı ? Anasının kucağındaki 17 aylık bebekten mi istedin vatanı ? 70 yaşındaki dededen mi istedin vatanı ? Sana akıl verenin; siksinler anasını ! Cahil buldun kürtleri, söylüyorsun yalanı ! Senin kabahatin yok, sikeyim inananı ! Vatan otobüslerde istenmez... Vatan mayınla, pusuda istenmez ! Vatan isteyen ben burdayım ; gel diyecek ! Nerde sende o yürek, er meydanına gelecek ? Sinsisin, kahpesin, sırtlansın; sırttan vurursun ! Kadına, yaşlıya, bebeğe kurşun sıkarsın, halbuki adam olsan, dağda deliklere saklanmazsın ! Bir can için bükülen boynumuzdan güç alırsın; Kafan çalışsa, oturur ders alırsın ! 80 milyondan bir kişi bile, ne kadar değerliymiş dersin; Sen ölünce dağda kokan; çürümüş bir leşsin... Kusura bak ama kimsenin sikinde değilsin... Namertsin, puştsun, hainsin, çünkü Cahilsin... Karının koynuna bile suriyelinin sikiyle girersin... Dünya bir olmuş, ele ele vermiş , devirememiş; Ceddini siktiğim seni kim gaza getirmiş ? Tarih boyunca bir devlet kuramamış; bir kitap yazamamışsın; Ulan orospu çocuğu; yazı da mı okuyamazsın ? Türk'ün Tarihi deyince akan sular durur ! Bu ülkede bayrak deyince, düşmanların alayı hizaya durur ! Canına susayan, isterse bütün dünya olsun; Arkandaki ibneler, isterse 10 milyar olsun ! Son Türk ölmeden, düşmez bu bayrak, biliyorsun; Son Türk öldükten sonra, al bu vatanı, sahiplerinin olsun ! Keyfine diyecek yok, rüyadasın, haplanmışsın, otlanmışsın, kafan güzel; Masallar, öyküler, hikayeler... Çapullarına üniforma dersin, masa örtünü bayrak sanarsın; Ateş olsan cürmün kadar yer yakarsın... Es esebildiğin kadar; rüzgar kayadan toz alır; Bordo Bereli geliyor, adamın götünden kan alır ! Bir ölür bin diriliriz , Ölünüzü dirinizi sikeriz ! Vatan bir, Millet Bir, Bayrak Bir, Devlet bir... işte Türkiye'de böyle, senin 7 ceddin bilir !
en büyük desteğini ne amerika ne israil ne de başka bir ülke, o çok nefret ettikleri şu andaki tc hükümetinden almaktadır.
gün gelecek hepsini kanlarında boğulacak o vakit ölmüş halleri bile aynı mezarda rahat edemeyecek.
esasen büyük bir mafa örgütü olduğu, sığınmak veya destekçi bulmak için kürtlerin haklarını savunduğunu iddia ederek buna sığınan terör örgütü. sağladığı parasal kaynaklar uyuşturucu kaçakçılığı, silah kaçakçılığı, kadın ticareti gibi pis işlerdir.
vurulan teröristlerin ceplerinde bulunan paralar, banka hesapları da birer kanıttır adeta.
bazı insanlar pkk lılar vurulunca, "onlardan da ölen var, bizden de ölen var. sonuçta hepimiz insanız." dese de (bkz: hülya avşar), insan gibi bir sıfata yakışmadıklarına inandıklarımdır.
Benim gözümde adam öldüren her dava cazibesini yitiriyor.
Ne denli güzel olursa olsun, çirkinleşiyor, bozulup alçalıyor.
Ölümle ittifak yapan hiçbir dava haklı
olamaz.
2002 öncesi ve sonrası olarak eylemlerinde gözle görülür fark olan mecliste temsilcisi olan bölücü yapılanma. Bölücü yapılanmanın iktidardaki bir uzantısıda hüseyin çelik olsa gerek. malum elma armut sayar gibi 3 5 mehmetçik hesabı yapıyor. Tüm bunlar insanın kanına dokunuyor.
20 ağustos 2012 gaziantep saldırısı ile bir şahit olduk ki; pkk, bu ülkedeki iki halkın da alenen zararınadır, düşmanıdır. bunu görmeyen aktivistler ise kördür, iki yüzlüdür.
hata yanlış politikalardır.
bdp nin kürt halkının haklarının değil de, pkk nın sesi olması ve akp nin yanlış politikaları bir kez daha siyaseti kilitlemiştir.
10 yıl önce hadep sözcüsü leyla zana partisi için 'örgüte de devlete de eşit uzaklıktayız' demişti. şimdi ise bdpli vekiller dağdakilerle sarılıyorlar, çaya davet ediyorlar. gelinen nokta bu.
peki şimdi ne olacak?
öncelikle artan nefret söylemleri gösteriyor ki, pkk eyleminde başarılı oldu.
şimdi muhtemelen önümüzdeki günlerde bdp kapanır.
ardından içinde demokrasi geçen yeni bir parti kurulur. ve kırk yıllık kaset başa sarılır. yani kasetin ölüm yüzü...
ama bu sefer bdp, arap baharının rüzgarıyla ve dış desteklerle halkı kürt baharını başlatmaya çağırabilir.
ben milliyetçiyim diye övünüp 10 senedir polisi, askeri, medyayı, yargıyı, denetleme kurumlarını vs vs ele geçiren ülkeyi eleştirisiz, sorgusuz sualsiz yöneten akp'ye oy verenler
gidipte bu örgüte dağdaki üç beş çabulcu diyor ya ona şaşıyorum.
bu çapulcu dediğin örgüt ve kişiler,
zor şartlar altında hergün can tehlikesi taşımasına rağmen her an başına bomba yiyeceğine bilmesine rağmen dağa çıkıyor, davasından vazgeçmiyor, bilinçleniyor, okuyor, araştırıyor,
ne dediyse arkasında duruyor, eylemse eylem, sözse söz, yapıyor, çok iyi taktiklerle karakollara saldırıyor,
pkk sempatizanı olsam oyumu kesinlikle akp'ye verirdim. son 10 yılda 818 şehit vermeyi, kürdistanın kurulmasına göz yummayı geç, şehit veren ailenin eleştirisini bile kabul edemiyor adamlar. şehit babasına hapis cezası veriliyor. 'vatan sağolsun' diyecen oturacan diyorlar açık açık. bugün pkk'yı eleştirip iktidar yalakalığı yapıyosan senin samimiyetini sikerler güzel kardeşim. bu arada üç beş mehmet geberdi diye meclis toplanmaz.
vaktinde diyarbakır'ın bir köyünde kara ambar kamyoncular derneği tadında kurulmuş bu örgüt, sosyalist-devrimci bir kimlikle doğmuştu. hatta 68 kuşağının baştacı mahir çayan'ın dahi pkk ile bağlantısı vardı.
sonradan sonraya işler değişti. pkk kürtçü-faşizan bir anlayış benimsedi, türkleri ırkçılıkla suçlamalarına rağmen. marksizm ve apoculuğu ideolojik, silahlı mücadeleyi pratik temelleri olarak benimsediler.
hamile bir kadını ve yanındaki çocuğunu, kundaktaki bebekleri, sokaktaki masum insanları özgürlük ve barış uğruna kurşuna dizdiler.
meclisteki uzantıları kendilerinden kansızdır.
kısacası; siyasetçilerimizin dilleriyle, askerimizin elleriyle, geride kalan halkımızın kalplerindeki buğzlarıyla mücadele etmesi gereken lanet olası terör örgütüdür.