çoluğun çocuğun beynini "türkler bize kürt'üz diye kuyruklu derlerdi" diye yıkayıp da, dağa çıkarırlar.
velev ki gerçek bu siksok söyleminiz; baba mesleğimiz dolayısıyla doğubeyazıt'ta ortaokulu okurken ben ve diğer arkadaşlarım, sırf türk'üz diye 11-12 yaşımızdaki çocuk halimizin ne dinsizliğini bıraktı, ne orospuluğunu yandaşlarınız! biz de unutmadık okul tellerine yapışıp "dinsiz orospular!" diye bağırdığınız günleri... ee ne oldu? dağa çıktık mı?!
kısaca özetlemek gerekirse;
-oslo görüşmeleriyle siyasi bir yapıya dönüşme ve muhatap alınma şansını yakalayan örgütün, 2012 itibariyle tekrar eski bilindik yöntemlere geri dönmesi
-şiddet yolunu seçmesinin iç ve dış etkenleri
-bu eskiye yöntemlere (kısaca şiddet) geri dönüşün kürtler üzerindeki etkilerinin beklenildiği gibi olmaması ve sonucunda örgütün başarısız olması
ilginç ve yerinde tespitler var. okunması gerekir.
silahi biraksa iki senede kitlesinden eser kalmayacak örgüt. ordaki insani silahla korkutarak bir cati altinda tutmaya calisiyor gercekte silahin disinda kitleleri bir araya getirebilecek mantiksal bir ideolojileri olmadigini gayet iyi bildikleri icin.
ekim 1990 tarihinde almanya'da yapılan pkk'nın kuruluş yıldönü şölenine ermenistan komünist partisi merkez komite üyeleri de katılmıştır.
kaynak: cem ersever-pkk, kürtler ve abdullah öcalan.
bizim mahallede sokak köpeklerinden birini hayvan oğlu hayvanın teki zehirledi diye mahalleyi birbirine katan duyarlı bir insan olarak söylüyorum ki içlerinden biri gözümün önünde bağıra bağıra, can çekişe çekişe geberiyor olsa başında bekler yardım etmeye çalışanı oracıkta sikerim.
öylede nefret ederim bu ibnelerden. değil insan, canlı olarak görmem. allah yarattı demem.
mersinde, içeride 3'ü çocuk, on kadar müşteri bulunan marketi ateşe veren kancıklar sürüsü. bu şempanze DNA'lı, bu köpek ruhlu yaratıklar kesin bunu da dövlet yaptı derler. kan bozuk olunca...
1983'te
atatürk barajı'nın temelleri atıldıktan bir yıl sonra 1984'te pkk eruh
ve şemdinli baskınları ile sahneye çıktı.. türkiye'ye bir mesaj
veriliyordu: "bu yatırımlara girişiyorsunuz ama buraları size kalacak
mı acaba?" el altından bu mesaj verilirken zamanın başbakan'ı
turgut özal'a açıktan yapılan tavsiye, "aman bu başıbozuk çeteci
takımının üstüne sakın şiddetle gitme; zaten onların amacı da
meseleyi büyütüp kendilerinden bahsettirmek," ti. o tarihlerde bir
ekonomik mucize yarattığına kendisi de inanan turgut özal,
karagünde işbirliği yaptığı dostlarının kötü bir maksatları olabileceğini
aklından geçirmedi.
çok yarak kürek bir örgüt. üniformaları bile komik lan. bir uçk'ya bakıyorum, bir ira'ya bakıyorum. adamlardan disiplin, karizma akıyor. bunlar ise mahalle çapulcusu gibi bir şey lan. sokakta görsem dilenci sanırım zaten, esmer, kara-kuru.
has orospu çocuklarıdır ama, söylemeden edemeyeceğim.
doğu anadolu bölgesinde kurulması istenen kürt devleti için ülkenin çeşitli yerlerinde çatışma çıkaran ve suçsuz insanları katleden terörist grubudur. Siyasi olarak temsilcileri BDP Türkiye Büyük Millet Meclisine girmiştir...
çoğularının oturduğu yerden klavye başında "internet milliyetçiliği" yaparak lanetlediği, tepkisini sokakta asla göstermediği ve tüm bunlar yetmezmiş gibi yazık ki en basit örnekleriyle, kaçak sigaraya ve uyuşturucuya talepte bulunarak bilinçli, bilmek istemeyerek ya da bilinçsizce desteklediği örgüttür.
pkk'nın ve destekçilerinin soyu kurusun o ayrı...
fakat bu ülkede şahit olduğumuz ve olmaya da devam ettiğimiz onca acı deneyimlerin ardından, hala bazı şeylerin bilincine varamamış ya da varmak istemeyen, "bana dokunmayan yılan bin yaşasın" felsefesiyle yaşamına yön veren, bilinçli, bilmek istemeyen ya da bilinçsiz kişilerin de soyu kurusun istiyorum ben!