27 kasım 1978'de diyarbakır/fisköy'de kurulmuş olan orospu çocukları topluluğu.
ilk pkk grubu 1980'de topraklarımıza girdi.
1984'te şemdinli ve eruh katliamları ile silahlı propogandaya başladılar.
hala da devam ediyor bu orospu çocukluğu, bitmek tükenmek bilmiyor. her gelen hükümet 'bıçak kemiğe dayandı.' diyor halkı susturuyor.
bu şerefsizlerden ne zaman kurtulacağız? ne zaman annelerin 20li yaşlardaki bebekleri bir hiç uğruna ölmeyecek? ne zaman huzura kavuşacak bu millet?
binlerce türk gencinin ölmesine sebep olmuş örgüttür. kansızlardan, pezevenklerden, katillerden oluşur. hepsini abdullah öcalanın önünde yakmak, asmak lazımdır. bütün pkklılar gittikten sonra da abdullah öcalan asılmalıdır.
ellerine iki keleş alıp üzerine bir de haplanıp dağa çıkanların örgütünün adı. kürtlerin haklarını savunduklarını iddia ederler ama nasıl oluyorsa çoğunluğu kürt değildir. hadi kürt olmayanların türklere karşı herhangi bir düşmanlık beslemelerinin imkanı var. ama kürt adam nasıl olur da türk'e düşman olur arkadaş? yıllar önce sırtsırta verdiğimiz adamlar bize nasıl silah çeker olmuş? ulan bir de bu teröristler öldükten sonra arkalarından "şehit" diyen aileleri var, bir de mecliste bunları savunanlar var. bu ülke nasıl bir hale gelmiş apaçık kanıtıdır. monitöre kafa atasım geldi sinirden şuan.
bu kalleşliğe bu insanlık suçu örgüte bahane üretilemez. ellerine ay yıldızlı bayrak kuran falan da alsa yaptıklarının onda biri bile iğrenç suçlardır. yok şundan mış yok şu politikadanmış etkiymiş tepkiymiş zırvalıktan başka bir şey değildri.
Etki - tepki mevzuatının en büyük örneğidir. Haklıdır demiyorum ama bu ülkede 20 milyonun üstünde kürde yapılan o kadar haksızlıktan , zulümden sonra haktı dememekte içimden gelmiyor. Tabi siz gazetede okuduğunuz milliyetin , hürriyetin yalan haberlerini okumaya aynı zamanda inanmaya devam edin. Bir gün ne kadar büyük bi kazık yediğinizi , ne kadar salak yerine konulduğunuzu anladığınızda hem çok öfkeli hem de pişman olacaksınız. Umarım geç olmaz. (bkz: empati)
Edit 1 ; gönül ister ki kimseler ölmesin , analar ağlamasın ama bunun hesabını abdullah öcalan'dan önce nihal atsız'a , jitemcilere , ülkücülüere , turancılara sormanız gerekiyor. Ortalığı kızıştırıp bu iş üzerinden rant sağlayan siyasi partilere , silah kaçakçılığı yapan devlet büyüklerine , kan emici yarasa gazetecilere sormanız gerekiyor hesabını. Siz ne yapıyorsunuz sadece pkk'yi suçluyorsunuz. Yapın bakalım ..
medeniyetsiz, kültürsüz, dağdaki bir avuç barzo topluluğu. tsk gibi yüce bir ordu bu üç beş ne idüğü belirsiz itoğlu itinde nası hakından gelemez anlamıyorum. ha pardon bunların arkasında emperyalistler vardı değil mi?