ellerinde çiçeklerle dolaşan temiz yüzlü temiz kalpli insanlardır. bugüne kadar tek canlıya zarar vermemişlerdir, aksini iddia eden dorbeci, foşist, kemolist, ırkçıdır.
ayrıca bu tatlı şeker örgütün lider kadrosu ve sempatizan liderleri, dünyanın en bilgili, en kültürlü, en insaflı, en bilimsel, en doğrucu, en halkçı insanlarıdır. bunun da aksini iddia eden dorbeci, foşist, kemolist, ırkçıdır.
bunları destekleyen, bunlara sempati duyan, her şeyin düzeleceğine inananların evine henüz ateş düşmemiştir.
umarım halkımız uyanır. zira iş işten geçiyor.
yeteri kadar kandırıldık.
balık beyinli biji biji diye dolanan sıfatsız zat sürüsüdür, büyük güçlerin maşasıdır, ben sana şurdan aşağı atla desem atlıyacanmı oğlum cümlesindeki salak insan sürüsüdür.
Son dönemlerde bazi malum çevrelerce sempatiklestirmeye calisiliyor.
30 yildir kan kusan bir grup durduk yere sempatik gosterilmiyor tabiki de. Acilim, çözüm süreci filan derken gayet gayrimeşru bir örgüt herkesin gözünde meşrulaştırılıyor.
Herkes biliyor ki bu kürt sorunu pkk ile değil demirtaş gibi siyasetçiler sayesinde siyasi zemine indirgenerek çözülür. O sebeple demirtaş gibi siyasetçilerin gündem üzerindeki etkin rollerini anlarim ama bana kimse eli kanli, yillarca kürt halkinin bile illallah ettiği pkk yi sempatiklestirmesin.
Bu topraklar herşeyi unutur ama kanimizi emen bir örgüte gösterilen bu sempatiklestirme komplosunu unutmaz.
orospu çocuklarının içinde yer aldığı oluşum. Evinden okuluna giden, tek derdi insan gibi yaşamak olan kürt çocukları kaçırıp dağlarda suçsuz günahsız insanları öldürmek için bünyesine katmaya çalışan şerefsiz bir yapı.
- Ben dağlara çıktığımda 17 yaşındaydım, karşımda 20 yaşında asker vardı, 25 yaşına geldiğimde yine karşımda 20 yaşında asker vardı, 30 yaşında da öyle, ben 36 yaşındayım ve hala orada 20 yaşında asker var. Ben anladım ki boş bir şeyin peşinden koşmuşum ve o asker hep orada olacak.
--spoiler--
Komik örgüt lan. Gerillalarını kürt faşitlerinden alıyor ama kendisi komünist, leninist. Senelerdir dağlarda avara kasnak gibi dönüyor ama daha dünkü işid ırak'ın bir ucundan girip diğer ucundan çıkarken bunların ele geçirilmiş bir köyü bile yok.
soğuk savaş döneminde batı-doğu dünyasının birbirlerini değişik yollarla misilleme çabalarıyla beraber, marksist-leninist olarak, nasıl ki ira, irlandalıların adını kullanarak bağımsızlık nutukları atıp çeşitli eylemlere başvurmuşsa, pkk da kürt adını kullanarak aynı yolu, aynı zamanda izlemek için kurulmuş, tartışmasız terör örgütüdür. bugünlerde şirinler gibi gösterilmelerine de şaşırmayınız asla.