ilginç ve tarihte pek rastlanmamış bir biçimde askeri olarak diş geçiremediği düşmanından taviz üstüne taviz almaktadır. Düşman güçlü ama cahilse gayet olağan. Belediye Başkanı'na aynı zamanda valilik yetkileri düşünülmesi jandarmanın kırsaldan çekilerek asayişin tamamen devredilmesi. Geriye herhalde bir emine hanımın nikahının apoya devredilmesi kalıyor Son pürüz olarak. Eğleniyor muyuz akpli gençler hobaa hep beraber büyük Kürt düğününe.
bir terör örgütüdür. terör örgütlerinin amacı kendileri için ölecek çalışanlar bulundurmak ve bu çalışanlar sayesinde varlığını, gücünü devam ettirmektir. terör örgütleri bir sonuca ulaşmazlar. Sadece bölgede rant sağlarlar. Uyuşturucu, silah, petrol gibi maddelerin kaçakçılığına ön ayak olarak geçimini devam ettirir. Bunun paralarıyla da teröristlere az bir para verilir ve kendileri partayı götürürler. Kısacası terör örgütlerinin amacı, bu örgütleri yönetenlerin ceplerinin dolmasından başka bir şey değildir. bu sebeple de hiçbir terör örgütü bu paradan vazgeçmez ve öyle barış gibi saçma bir lafla silah bırakmaz.
baskın yaparken 3 ölü veren, sonra kendi beceriksizliğinin güya intikamını(!) alan aptal örgüt. ulan bizim askerimiz, uçağımız, taarruz helikopterimiz sizin unsurlarınıza saldırıp da zayiat verdirirse size intikam(!) hakkı düşer. yapamadığınız, üzerine 3 ölü verdiğiniz saldırının intikamı alamazsınız.
gerçi pkk'dan ve kürtlerden mantıklı davranmalarını bekleyemeyiz.
içlerinde bir kitle var ki barı$ sürecinden dolayı hdp ve onları sosyalizmle suçlayanlardır. yani anlıyoruz ki hüdaparlı bir kitle var içlerinde. bu olayların bir sebebi olmalı. kesinlikle son olaylarda dı$ mihraklı olaylar.
sedat laçinerin belirttiği gibi bir terör örgütünden terör eylemlerini araç olarak benimsemekten vazgeçmesini beklemek mantıksızıktır. http://www.internethaber....luyu-diriltmek-16804y.htm
bizim pkkdan beklediğimiz nedir? terör örgütü olmadığını, temsil ettiğini söylediği kesimin haklarını savunmasıdır. bunu da sokakta 3 insanı öldürerek mi sağlayacaktır.
işin özü çok basittir. kürt kesimin mağduriyetini kullanarak, türkiye cumhuriyetinin geçmişte yaptığı hataları kullanarak, konjoktürel ve coğrafi şartların da elvermesiyle şiddet ve zorba ile istediğini sağlamaya çalışan, almaya çalışan terör örgütüdür.
eğer gerçekten biraz da saygıları varsa bu sokak ortası infaz olayını soruşturmaları ve açıklığa kavuşturmaları gerekir. savaşta bile insanlık onuruna aykırı hareket etmemek gerekir. bunu pkkdan beklemek saflıktır. kendilerince geçmişteki yapılan hatalardan bir tutam ortaya koyacaklardır ve haklı bir sebebe dayandıracaklardır. tabi kendileri de bu yalana inanmayacaktır.
bu noktada türk devletinin hataları olmuştur. cemaatin hataları olmuştur. sol kesimin hataları olmuştur. bilimum her kesimin hataları olmuştur. ancak bu hatların hiçbirisi bugünlerde sokak ortasında arkadan haince adam öldürmeye bahane olarak kullanılamaz. sokak ortasında yapılan infazdan sonra pkknın hala kürt haklarını savunduklarını söyleyen varsa ortadan kaybolması dileğiyle.
orospu çocuklarının sempati duyduğu, orospu çocuklarından müteşekkil, yönetim biçimi orospu çocukluğu olan silahsız sivilleri enselerinden vuracak kadar orospu çocuklarına yaraşır bir eylem tarzı olan piç sürüsü.
orospu çocuklarının kurduğu bir örgüttür.
katılma şartları şunlardır.
1-Orospu çocuğu olmak
2-Eşek sikmek
3-vata haini olmak
4-yediği kaba sıçmak
5-cahil olmak.