köpekten farkı olmayan -cins köpekler değil, sokak köpekleri o da- insanların oluşturduğu, bayrak diye adlandırdıkları bir paçavraları, ve köpek hırıltısı tonunda sikindirik bir dilleri olan ayakçı takımı. demokrasi, barış, açılımlarla çözümü sağlamaya çalışan iki vatan haini grubu karşı karşıya getiren oluşum.
dünyanın en güçlü orduları arasında gösterilen sevgili ve çok saygılı darbeci paşalarımızdan oluşan t.s.k.'nın yaklaşık 30 yıldır bitiremediği, -bitmesini istemediği, şimdilerde atılan adımlar ile barış sinyalleri vermiş örgüt. (kürt açılımı v.s.)
p harfi prematüreyi temsil ederken ''kk'' kısmı direkt okurken telaffuz ettiğimiz gibi ''kaka'' anlamını taşır. yani prematüre kaka'dır. olgunlaşmamış bok da denebilir. anlayacağınız daha bi bok bile sayılamazlar.
bu terör örgütü en çok kürtlere bilhassa iç anadolu kürtlerine zarar vermektedir.
Hiç alakaları olmamalarına rağmen bu kürtler pkklı damgası yer,kötü gözle bakılırlar.Aynı zamanda çocuklarını askere gönderirler,şehit verirler.Yani bölücü olmayan kürtler pkk'dan en çok zarar gören kesimdir bu ülkede.
kürtlere duygu sömürüsü yapan terör örgütüdür. aslında kürtler falan siklerinde değildir. sadece beyinlerini yıkayıp, sanki onları savunundukları izlenimi vermektedirler.
gerçek şudur ki; dış güçler tarafından yönlendirilen (hatta direk yönetilen), türkiye ye zarar verme ve ülkeyi kaosa sürükleme amacı güden, yoktan bir devlet var ederek tam da başka devletlerin istediği gibi ortadoğuyu karıştıran, bunu yaparken de masum kürtlerin beyinlerini yıkayıp silahlı propaganda yapmalarını sağlayan bir terör örgütüdür.
acı olan ise bunu göremeyenlerin hala aramızda dolaşmasıdır...
türkiye'nin içeride izlediği doğru politika, ortadoğu'da tam bir lider konumuna yükselmesi, derin devlet ayağının ayyukaya çıkarılıp hafif hafif temizlenmesi, dünyada marjinal bir hava oluşturması, kimi ülkelerle perdeleri indirmesi, takas anlaşmaları, ekonomik yükselme, yine komşu ülkelerle entegrasyonel politikaları birilerinin zoruna gitmekte ve türkiye'nin bu gidişatına darbe indirme niyetinde olan "terör devletleri"nin bir kez daha taşeronu olduğu kanıtlanmış bu gelişmeler sonrası çoğalan saldırılar ile. -artık bu apaçık bellidir-
tabii sadece pkk'yı lanetlememeliyiz. pkk taşeronluk görevini yapıyor. artık pkk'nın özgürlük savaşı vermedğini, kimilerinin bu ülke içinde eli ayağı olduğunu herkesçe biliniyor. pkk kanlı bir terör örgütüdür. barış isteyen bir örgüt değildir.
ve siyasi ayağı: bdp. ak part hükümetinin çabaları dahilinde oluşturulmaya çalışılan barış harekatını en güzel şekilde baltalamışlardır. doğr ubir politika izleyen ahmet türk ve aysel tuğluk alaşağı edilmişlerdir. kimin sayesinde? tabii ki bdp içine yuvalanmış ergenekon terör örgütü üyeleri tarafınca. hatırlarsanız bir dönem çatışmalar çoğalmıştı sokaklarda. yine çocuklar ellerinde molotoflarla ve taşlarla şov yapmaktaydılar kimi çevreler tarafından. ve işin yasal yönü de harekete geçirilmiş, dtp'ye dava açılmıştı. sonucunda doğru politika izleyen ahmet türk ve aysel tuğluk alaşağı edilmişti. nedir bu? neyin göstergesidir? bdp'nin barış sürecini istemediği ve samimiyetsizliğinin bir tespiti daha.