ideolojik olarak bir dönem ulusların kaderini tayin hakkını öne sürerek ezilmiş bir halkın sosyalist yapılanması temelleri üzerine savaştığını dile getiren, son on küsür yıldır ise saf kürt milliyetçiliği ve anarko kapitalizmin getir götür işlerini yapan taşeron terör örgütü. verdiği zarar çoğunlukla kürt ulusuna olmasına ramen, yarıdan fazlası tarafından destek görmesi ise korkutucu bir haldedir.
Türkiye'deki kürtlere "bugünden hepimiz camdan atlıyoruz" dese bunu yaptırabilecek örgüttür. o derecede severler sayarlar bu örgütü kürtler. ama nedense Türkiye'deki çoğu siyasi parti lideri ve yorumcu bu gerçeği görmez, kürtlerin Türkiye'ye bağlı olduğu yalanını pompalarlarda pompalarlar. tanımasak yutturacaklar.
savunduğu görüşler sivil kişiler tarafından türkiye'de özgürce tartışılabildiği zaman, hapis cezası ya da parti kapatma korkusu olmadan türkiye'de ifade edilebildiği zaman hiçbir dayanağı kalmayacak, tükenecek örgüttür. dtp'yi susturmaya çalışanlar, aslında farkında olmadan pkk'nın en büyük dayanağını oluşturuyorlar. adam eline silah almadan görüşünü ifade ediyorsa, ona hoşgörü gösterilmeli. yoksa bu pkk savaş ile, internetten küfür etmek ile bitmez. zaten 23 senedir de bitmedi, tersine gittikçe büyüdü. türkiye'nin artık kaybedecek insanı, kaynakları, zamanı kalmadı.
adamlar dağda bayırda askeri pusuya dü$ürüyor, yetmiyor bunu bir de kent içinde intihar eylemi $eklinde destekliyor. bütün bunları bir de sanal ortamda, ifade özgürlüğü kisvesiyle dillendiriyor.
maksat kar$ıdakini psikolojik olarak yıldırmak, yıkılanı sksinler.* meydan benim, park benim, bağ benim bahçe benim, benim ülkemin toprağı ulan, rahatça gezerim. götün yiyorsa gelir alırsın bu özgürlüğü benden.
her eylemden sonra diyorum bunu. hem ölenlerin belkide hiç görmediği yerler olduğu için onlar adına, hem kendime olan güveni tazelemek adına. olası infial noktalarında geziniyorum. korkmadan, ardıma bakmadan, güven içinde.
an itibariyle tv canlı yayınlarında üyelerini görebileceğimiz terör örgütü.
hemen hemen her kanalda var şu anda.
bankalara, arabalara, halka saldırıyorlar. kaldırım taşlarını söküyorlar.
yağmaya başlamalarından endişe ediliyor.
yaşasın bir mayıs, yaşasın nefreti kusma fırsatları.
dtp nin dağ şubesidir. orospu çocuğudur hepsi bunların. kendi halkını öldürür kendi halkını linç ederler. napıyosunuz diye sorduğumuzdada özgürlük istiyoruz derler.
kimlerin oluşturduğu belli olmayan kendini masum kürt halkının hakkını savunduğunu idda eden bölücü birliğinden başka hiç birşey değiltir.
örgüt bile değildir. sadece avrupa ve amerikanın maşasıdır.
tek silahı ise küçük çocuklardır.
yani anlayacağınız çocuk sömürgeçisidir.
bir amaçları olduğunu düşünür bunlar halklarını korumaları gerektiğini bu çilenin(!) bitmesi gerektiğini inatla savunurlar bilmezlerki bir gül fidanıdır bu ülke kökü ve toprağı türkiye cumhuriyeti , tomurcuğu halkı, dikeni ise kendisi.. ele alınca can yakan hergüzelliğin bir kusuru olan odur işte.. gülü seven ülkem dikenine katlanıyor ya gerisi vesselam elbet iyi bir bahçivana denk geliriz..