Futbolun hemen hemen her bölgesinde üstelik iyi oynayabilen hayatımda izlediğim en hakkı yenilmiş oyunculardan biri. Evet adam bayern münih'in ve alman milli takımının değişmez oyuncusuydu ama sağ bek deyince lahm varken akla cafu, d. Alves zartzurt gelmemeliydi. Bir image makerı olsa ikon bir futbolcu olurdu. Prime döneminde dünyanın en iyi oyuncularından biriydi.
Bir başka atanamamış alman efsane için;
(bkz: sebastian deisler)
Guardiola onun için çalıştığım en zeki futbolcu dedi. Bu gidişle tam bir joker olarak 10 sene daha oynar. Aynı javier zanetti gibi dünyanın en iyi beklerinden biriyken şimdi de dünyanın en iyi orta saha oyuncularından biri olma yolunda.
Sağ bek ve sol bekten sonra ön liberoda da mükemmel oynayabildiğini göstermiş futbolcu. Bana ryan giggs in 33 ünden sonra sol kanattan orta sahanın göbeğine geçip 40 ına kadar oynamaya devam edebilmesi durumu gibi geldi bu değişimi. Lahm da ön libero olarak belki 10 sene daha oynar.