Gel elimi öp de havlunu harçlığını vereyim dedirten pembe troll yazardır. Canı sıkıldıkça askere gider. Bu sefer kıstırdılar galiba. Neyse belki doğrudur. Hayırlı tezkereler. Meb yeni bir çocuk kitapları serisi basacak mış duyduğumuza göre. Serinin ilk kitabı editörün bildirmesine göre; --oytun askerde-- olacak mış.
Askere gitme zamanı gelmiş yazar. Güldük eğlendik takıldık ama vatan görev bekler. Arkadaşlar yarın akşam acemi birliğine teslim oluyorum. Hakkınız helal edin. Etmeseniz de olur ne hakkınız var amk. Evet.
Sözlüğe rest çekip gitme kararı almamış, sözlük düzelene kadar yazmama kararı almış yazardı. O kadar salaksınız ki nasıl bok atmanız gerektiğini dahi bilmiyorsunuz.
Yok geri dönmüş yok utansınmış. Lan kerkenez o dünya sözlük denen yerde 2014 yılında hesabım vardı ekşide 2010 Uludağ 2011 iTÜ 2011 siz kumda oynarken biz burada yazıyorduk. Kalkmış geri dönmüş bilmem ne. Hahahasiktir evet.
Zamanında kafa tutanın silik yediği yazar. Oytunla uğraşan şutlanırdı o günleri unutmadık. Yıllardır buradayım farklı isimlerle farklı siliklerle. Zerre umrumda olmadı sözlük açıkçası geyiğime bakarım hiçbirinizle bir sorunum yok daaşşşak yapar geçerim sadece bazılarınıza karşı olumlu hissederim ama bunu pek söylemem. Yarın silinirim başka isimle yine girerim. Neyse yılların insanlara neler yaptığını gördük. Dinamizm hay maşallah vakti zamanında oytuna ters düşen çaylak olurken oytun ablamız da yazmama kararı almıştı ve az önce yazdığını gördüm. Ne oldu acaba küreksözlükte kankileri ve istediği ilgiyi göremedi mi? Ödlek öçin aldi mu? bukowski nin kişiliğinden taviz vermek ve göl kenarıyla ilgili bir sözü vardır. Hindistan güzel bir yerdir. Sikkim 1400 km dir istanbul dan.