az önce aradı beni, keyfi yerindeymiş herkese selam söylüyor en yakın zamanda mermilerle uludağ sözlük yazıp fotoğrafını çekip bana gönderecekmiş size sevgisini böyle kanıtlayacakmış. beklemedeyiz tez vakitte gel oytun.
Özürlü galiba. Dün gecenin menüsü buz gibi bira fıstık ve patates kızartması diye entry giren adam bugün içkiye zam geldi diye ağlayan tip başlığına içki tüm kötülüklerin anasıdır yazıyor. Gerçekten komik değil ama sen nasıl bir zevk alıyorsun bu işten bilmiyorum. Bu kadar bariz yaparsan güldüremezsin. Çöpten farkın yok.
Mesaj atıp cevap alamayınca burada zırlayan ergenleri gördükçe gülmekten karnına ağrı giren sıradan ama en ön sırada olan yazar. Mesajda abi çekenler burada atar yapıyor. Vay amk. Evet.
Açık eksi oylayınca çıldırttığını sanan donuz listesindeki şuursuz Fenerbahçe fanatiği troll. Oğlum seni takan falan yok. istediğin kadar açık eksile beni sinirlendiremeyeceksin. Sadece kudur.
Not: kankişlerinin eksilerini de umursamıyorum. Artık muhatabım değildir kendisi. Değerli zamanımı kendisine harcamam.
Artık zamanı gelmiş ve askere gitmek için gün sayan yazar. Bugüne kadar erteledik ettik ama artık zamanı geldi. Hakkınız helal edin diyeceğim de ne hakkınız var amk. Hadi eyvallah. Evet.