Dün yine istatistikde beni geçmiş yazar.
Beni gizli gizli takip ediyor galiba. Bir gün haberi olmayan bir anda geçtim ve fark attım. O günden beri hep istatistikde geçiyor beni.
(bkz: seni zavallı)
yazı anlamında olmasa da devamlılığıyla başarılı bir troll. insan sıkılır ne bileyim bi zaman sonra yapası gelmez ama bu adam hala burada ve trollüğünü yapıyor krallar gibi. tebrik edeerim.
az bir bak hele kardeş. ne dicem. seni donuza eklediğimden beri hayat daha bir güzel oldu. entrylerini görmemek nasıl bir duygu biliyor musun? bilemezsin, anlayamazsın.
tanım: bir adet troll.
Galatasaray taraftarına sallıyor skor taraftarı, kötü oynayan takımını görmüyor diye!
bence ya kör bu vatandaş ya da okuduğunu anlamada sıkıntısı var!
taraftar transfer şart diye bas bas bağırıyor her yerde! kupa kazanmış, bunu da sosyal mecrada kutlayacak tabikide!
ancak bu kupayı senin takım alsa; semti bayraklarla süsler, tura çıkardınız! oyuncular sahada 8 tür atardı kupa ile!!!