Sözlük yazarı. Yok öğretmenmiş yok bilmem neymiş. izdivaç programı mı burası arkadaşlar ben sizin ne iş yaptığınızı kimsiniz ne halt yiyorsunuz merak edip kimseye sormuyorum tutup dedikodu yapıp bilgi peşinde koşuyorsunuz. Sorsanız bana işsiz dersiniz. Boş adam dediğiniz adamın işinden nerde oturduğuna kadar merak edip araştıracak kadar işsizsiniz. Çoluk çocuk doldu burası deyince kızıyorlar. Evet.
(#31140570) şimdi bu adamın bu yazdığına ne diyeceksin? her türlü ima, iğrençlik var amk. küfür etsem, böyle seviyesiz bir adam yüzünden çaylak olacağım ona üzülürüm.
el mecbur eksileyip, oturuyoruz.
Sözlüğün en değerli yazarıdır.Çoğunuz onu kıskandığından ötürü çamur atıp durmaktadırlar lakin bilmemektirler ki Oytun düşerse sözlükte düşer.Zira bu sözlüğü ayakta tutan tek yazardır.evet.
sen bir padişahsın oytunkaran,
gönlümüzde tahtın var her işin düzgün oytunkaran,
sana laf eden gafiller yıkılsın be oytunkaran,
nice adamları yere serdi helalin var oytunkaran. evet.
Devletten kadrolu ișsiz yazar. Hayır entry girmesini bırak, yıllar önce açtığı bașlığı bulup tekrar canlandıracak kadar ișsiz. Artık siz düșünün. Lan ben daha her sabah bindiğim otobüsün hat numarasını ezberleyip akşama unutuyorum. Neyse efenim, az yazsın.