Çaylak olup istatistikten inince koltuğuna oturduğum sevgili yazar. Umarım silik yer. Koltuk da hala sıcak, kaç gündür oturuyorsa artık, fazla uzaklaşmış olamaz. https://galeri.uludagsozluk.com/r/923074/+
O değilde saat 3 de çaylaklık kalkacak dediler kalktı eskiden böyle miydi 12 yi geçsin diye beklerdik açılmazdı modlara çemkirirdik. Hiç tadı kalmadı buraların. Evet.
ilk defa katıldığım yazar. Seni adam edemeyen, eğitimsiz cahil öğretmenleri piyasaya süren ve gereksiz bir sürü oytunlar yetiştiren sistemin ta kendisidir.