Haddini aşmaya başlayan yazar.
Eskiden sever okurduk. ilk evet. Yazdığı günleri hatırlarım.
Sonra moderasyon yüzünden tükürdüğünü yaladığını hatırlarım.
Silik yediğini hatırlarım.
Dönmek için nelerden taviz verdiğini.
Eskiden yazar! Dı eğlenirdik.
Şimdi sadece eksi oy kasmaya çalışıyor.
Tabii ki kas panpa.
Ama eksi ile beraber küfür yeme.
Herkesin ak dediğine kara diyerek alma o eksileri.
Ya da eksi al ama, yanında küfür alma.
Ama kime diyorum ki?.
Sözlüğe ilk geldiğinde mükemmel bi adammış.hala da öyledir eminim.burası siktiri boktan bi sanal ortam.benim için de sapık diyorlar sana troll demişler çok mu.kim olduğumu kimse bilmeyecek.bunun rahatlığıyla sapıkmış gibi davranıyorum.bırakıyorum öyle bilsinler.sende trollüğe devam et kardeşim. Bazen sinirlensem de devam et.fenerbahçeli bir yazar. Evet.