oytunkaran

entry5707 galeri614 ses4
    2537.
  1. Erikçi sen bana nick altı girme amk.

    Bir yazar. Evet.
    9 ...
  2. 2538.
  3. Dün akşam rüyamda gördüğüm sözlük yazarıdir.

    Sözlük ile tanıştıktan sonra ne kadar sol laik antidin insan varsa burda tanıdım.

    Allah sizi hidayet etsin.
    1 ...
  4. 2539.
  5. donuz butonu sırf bu idiot için yapildi.

    ekliyorsunuz, 57 bin entarisi ile kendi kendine eğleniyor.

    sivilcelerin biraz toparladi mi la?
    6 ...
  6. 2540.
  7. birasını yudumlayan sevgili yazar arkadaşım. yarasın der sevgilerimi sunarım.
    1 ...
  8. 2541.
  9. Haddini aşmaya başlayan yazar.
    Eskiden sever okurduk. ilk evet. Yazdığı günleri hatırlarım.
    Sonra moderasyon yüzünden tükürdüğünü yaladığını hatırlarım.
    Silik yediğini hatırlarım.
    Dönmek için nelerden taviz verdiğini.
    Eskiden yazar! Dı eğlenirdik.
    Şimdi sadece eksi oy kasmaya çalışıyor.
    Tabii ki kas panpa.
    Ama eksi ile beraber küfür yeme.
    Herkesin ak dediğine kara diyerek alma o eksileri.
    Ya da eksi al ama, yanında küfür alma.
    Ama kime diyorum ki?.
    1 ...
  10. 2542.
  11. Iki sapka takiyorum ben de bunu seviyorum. Cunku ben cocugum bu benim taaaarzim, evet.
    2 ...
  12. 2543.
  13. 2544.
  14. 1 60 boyundaki kızlarla sorunları olan troll. manevi değerleri trollemediği takdirde devam etsin yazarı. yoksa işsiz kalacak evet.
    1 ...
  15. 2545.
  16. (bkz: oytunakayam)
    Bu da sebest çağrışım mk. Art niyet varsa zall'ı gibim ki.
    1 ...
  17. 2546.
  18. Akıllara sürekli oy parpara adlı şarkıyı getirmekte.
    0 ...
  19. 2547.
  20. Benim koyun Taşşakları hala gelmedi oytun. Dev ayıp ettin.
    0 ...
  21. 2548.
  22. Necati sana başka bi şeyin taşağını ayırdım bekle sen.

    Bir yazar. Evet.
    6 ...
  23. 2549.
  24. 2550.
  25. 2551.
  26. 2552.
  27. 2553.
  28. Arkadaşlar bu kadar mı nick altı?

    Bir yazar. Evet.
    0 ...
  29. 2554.
  30. 2555.
  31. 2556.
  32. kendisini seviyormuydum, sevmiyormuydum hatırlamıyorum.. umarım iyi bir yazardır.
    0 ...
  33. 2557.
  34. 2558.
  35. (#22985712) evet yazmadığı entrysini buldum.

    ödülüm 50 bin tl. evet.
    1 ...
  36. 2559.
  37. Kendini bi bok sanan gereksiz bir yazar, dermişim. iyi o da,benim kadar olmasa da..
    2 ...
  38. 2560.
  39. ismi türkü gibi olan yazar. "oy tunkaran tunkaran, ateş de düştü kunkaran" gibi gibi işte.
    2 ...
  40. 2561.
  41. Sözlüğe ilk geldiğinde mükemmel bi adammış.hala da öyledir eminim.burası siktiri boktan bi sanal ortam.benim için de sapık diyorlar sana troll demişler çok mu.kim olduğumu kimse bilmeyecek.bunun rahatlığıyla sapıkmış gibi davranıyorum.bırakıyorum öyle bilsinler.sende trollüğe devam et kardeşim. Bazen sinirlensem de devam et.fenerbahçeli bir yazar. Evet.
    1 ...
© 2026 uludağ sözlük