insan sandığım müslüman/ müslüman olmayanların karşımda ben konuştukça fosur fosur yaptıkları şey. geğirir onlar filan da en uygun yerde. her tarafınızın kaçaklarını susup kapatiim bari
insan buna bir başladı mı alışkanlık olur ve istemsiz sürekli osurmaya başlar. bir süre sonra odanın havasız kalması sonucu boğulabilir çünkü poposundna mğtemadiyen gaz çıkyırodur beyiden emir almaksızın. o yüzden gaz çıkardıktan sonra utanan biriyseniz bu halinizi bozmayın gelen gazı salıvermeyin her ne kadar salmak rahat gelse de kokusu götüdür bunu düşünün.