Bir kadına edilebilecek en kötü ithamdır. Orospu olmak çok kolaydır.
-Dekolte giyersin; orospusun.
-Mini etek giyersin; orospusun.
-Biraz gülümseyerek konuşursun; orospusun.
-Kalçana sahip çıkamazsın, sağa sola hareket eder; orospusun.
-Saçın sarıdır; orospusun.
-Yeşil adidas eşofman giyersin; orospusun.
-Araba kullanırsın; orospusun.
-Kırmızı oje sürersin; orospusun.
-Kimse ile muhatap olmazsın; orospusun.
-ilk günden öpüşürsün; orospusun.
-ilk günden telefon numaranı verirsin; orospusun.
-ilk günden adama gülümsedin kesin orospusun!
Kısacası; kadınsan ya da kızsan potansiyel orospu olursun.
O nedenle çok kasmaya gerek yok.
Edite büdüt: Bu entry ağır ironi içermektedir. Kadınların durumunun ne derece kötü olduğu anlatılmaya çalışılmıştır.
her ne kadar tiksindiğim bir işi yapsa da sonuç itibariyle bu işi para karşılığında yaptığı için bir nevi çalışandır. banka memuru gibi, öğretmen gibi, limoncu gibi yani. her parası olmayan bu işi mi yapsın konularına girmiyorum diyeceğim başka bir şey;
bir de fahişelerin para karşılığında yaptığı işi yapıp üstüne bir de para almayan ve bu olayı da aşk gibi yarak kürek bir kavramla örtmeye çabalayanlar var. (her zaman derim; fuhşun felsefesi namus müdafasından kolaydır). bu işi parasız yapanlar da herhalde kolunuza takıp gezdirdiğiniz aşkitonuz, şekeriniz, gaymaklı püskürütünüz sevgiliniz oluyor. yani diyeceğim şu, hani orospu büyük bir küfür orospu çocuğu en büyük küfür ya, kullanıyorsunuz ya bunları, ama dikkat edin de en büyük orospu kolunuza taktığınız, orospu çocuğu da ilerleyen zamanda çocuğum diye seveceğiniz yaratık olmasın. *
diğer profesyonel meslekler gibi bir meslektir. yerine göre iyi de para kazandırır...
ama bir de kelime anlamının harici "güvenilmez, dönek, her an satabilen" anlamı da vardır. tabii dişiler için; erkeklerde bu "orospu çocuğu"na dönüşür. küfürdür, kavga başlatır, sanal ortamda ceza aldırır. dikkatli kullanmak lazım.