orhan gencebay

entry1107 galeri381
    777.
  1. gelmişin 73 yaşında. bu yaştan sonra siyaset senin neyine be adam. 73 yıldır biriktirdiğin tüm saygıyı yandaşlık yaparak bir çırpıda yok ettin. yazık.

    https://www.gercekgundem....dan-orhan-gencebaya-tepki
    7 ...
  2. 778.
  3. 779.
  4. anlaşılan parası bitmiş sanatçı.
    7 ...
  5. 780.
  6. senelerrr once odtu'de senliklere gelmesi icin rock toplulugunca imza toplanan guzel insan.
    2 ...
  7. 781.
  8. 782.
  9. 782.
  10. üzülüyorum, yıllarca bu milletin baba dediği, yaşadıkları şu boktan hayatta şarkılarında kendilerinden pek çok şey buldugu, onun şarkılarıyla bazı duyguları yaşadığı bu kişinin, güç, iktidar, para uğruna kendini bu kadar düşürmesine. neyin eksik ki yani hayatta daha ne istiyorsun ey şam babası? yıllarca kasetlerin en yüksek tirajlarla satıldı, popstar alaturka tarzı senin kalibrene yakışmayan sikko programlarda göründün, satsın da para kazanak diye 2012 de güzelim bestelerini demet akalına hande yenere okuttun onları da harcadın, yine de bir sekilde para kazanmaya ve göz önünde olmaya devam ettin. şimdi derdin ne? 74 yaşına geldin hayattan daha ne gibi bir beklentin var ki güç için iktidar için kendini rezil ediyorsun? yine de senden nefret edemiyorum, müziğin ne olursa olsun belli zamanlarda belli şekillerde dinleniyor.
    5 ...
  11. 783.
  12. --spoiler--
    bir neşet usta anısı ;
    aynı yıllarda ikimiz de istanbul'daydık ( 20 li yaşlarda ) bir araya gelir saz çalardık. ben bozlak okur, uzun hava okurdum o da " saz böyle çalınır gibisinden " bir şeyler çalardı.

    --spoiler--

    iş bankası yayınları " neşet ertaş kitabı " ndan alıntıdır.

    neşet usta'ya saz çalma konusunda hava atmaya kalkacak kadar da kendini bilmezin biri.
    6 ...
  13. 784.
  14. bu dünyadan göçüp gidince bugün yaptıkları ile değil eserleriyle anılacak.

    ölümlüler olarak sadece şöyle mühteşem bir parça verdiği için şükretmeliyiz.

    https://www.youtube.com/watch?v=5mYd2swugYI

    Harcadım ömrümü hep senin için
    Sevilmek bir hayal sevmemek ziyan
    Ettiğim duadan ümide kadar
    Döktüğüm gözyaşım, nefretim ziyan

    Yaradan doğ demiş ben de doğmuşum
    Bir gönle gir demiş seni bulmuşum
    Ne yazık sayende sefil olmuşum
    ibret-i alemi, görmemek ziyan

    Ömrümden çaldığın zamana yazık
    Uğrunda verdiğim son nefes ziyan

    Bilirim bu dünya sensiz yaşanmaz
    Sensiz, bir dert ile güne başlanmaz
    Sende bil kahrına bu can dayanmaz
    Yaşamak çok güzel seninle ziyan

    Al beni vur yere parça parça et
    istersen sev beni istersen kahret
    Bu mudur sevene verdiğin kıymet
    Sevmenin böylesi ölmekten ziyan

    Yaradan doğ demiş ben de doğmuşum
    Bir gönle gir demiş seni bulmuşum
    Ne yazık sayende sefil olmuşum
    ibret-i alemi, görmemek ziyan

    Ömrümden çaldığın zamana yazık
    Uğrunda verdiğim son nefes ziyan
    1 ...
  15. 785.
  16. 786.
  17. artık o kişi ; şooordan geçmebay'dır.
    3 ...
  18. 787.
  19. kula kulluk edene yazıklar olsun.

    bir sözü söylemenin kolay, yapmanın zor olduğunu göstermiştir.
    12 ...
  20. 788.
  21. arabesk dünyasının hatipoğlusudur.
    4 ...
  22. 789.
  23. kulla kulluk eden zamanın uyanık yancısı.

    halkın gözünde orhan babadan yancı orhan'a acı bir düşüş...
    2 ...
  24. 790.
  25. resmi oğlu değildir zira sevim emre ile hiç bir resmi birlikteliği yoktur imam nikahlıdır..
    0 ...
  26. 791.
  27. dün gece gıda zehirlenmesi nedeniyle hastaneye kaldırılmış. bayağı ağır zehirlenmiş.
    geçmiş olsun.

    edit: ballı bademli dondurma yemiş.
    1 ...
  28. 792.
  29. KENDiSi HALK KONSERi VERDiMi ?
    1 ...
  30. 793.
  31. son reklamıyla karizmayı iyice çizdirmiş adamdır.
    1 ...
  32. 794.
  33. yeni nesil koltuk altı savunucusu.
    3 ...
  34. 795.
  35. 796.
  36. 797.
  37. Bu adamın hiçbir şarkısını sevmez, kendisini dinlemezdim. Taaki (bkz: seni buldum ya) şarkısıyla karsilasana kadar. Ondan sonra yine dinlemiyorum fakat bu sarki disinda *
    1 ...
  38. 798.
  39. son zamanlardaki olaylar sonucunda kendisinden tiksinti geldi ama müziği bir sekilde onu taşıyor. dün akşam bira sallarken bir dokunma(şarkı olandan) yaptım valla ruhum arındı. Ah be adam, keşke insanların gözünde orhan baba olarak kalsaydın.
    4 ...
  40. 801.
  41. Hadi bu adam para için reklamda oynadı peki rexona ne için bunu seçti onu anlayamıyorum.
    0 ...
  42. 802.
  43. Saraydan sızan şüpheli kokuları gidermek için rexona'sını eline alıp içeri sızmış olan sanatçı. Siyasi repertuarında neler olacak merak ediyorum, 'batmış bu dünya' mı yoksa, 'hatasız kul olmaz' mı? Zamanla göreceğiz.
    1 ...
© 2026 uludağ sözlük