üzülüyorum, yıllarca bu milletin baba dediği, yaşadıkları şu boktan hayatta şarkılarında kendilerinden pek çok şey buldugu, onun şarkılarıyla bazı duyguları yaşadığı bu kişinin, güç, iktidar, para uğruna kendini bu kadar düşürmesine. neyin eksik ki yani hayatta daha ne istiyorsun ey şam babası? yıllarca kasetlerin en yüksek tirajlarla satıldı, popstar alaturka tarzı senin kalibrene yakışmayan sikko programlarda göründün, satsın da para kazanak diye 2012 de güzelim bestelerini demet akalına hande yenere okuttun onları da harcadın, yine de bir sekilde para kazanmaya ve göz önünde olmaya devam ettin. şimdi derdin ne? 74 yaşına geldin hayattan daha ne gibi bir beklentin var ki güç için iktidar için kendini rezil ediyorsun? yine de senden nefret edemiyorum, müziğin ne olursa olsun belli zamanlarda belli şekillerde dinleniyor.
--spoiler--
bir neşet usta anısı ;
aynı yıllarda ikimiz de istanbul'daydık ( 20 li yaşlarda ) bir araya gelir saz çalardık. ben bozlak okur, uzun hava okurdum o da " saz böyle çalınır gibisinden " bir şeyler çalardı.
Bu adamın hiçbir şarkısını sevmez, kendisini dinlemezdim. Taaki (bkz: seni buldum ya) şarkısıyla karsilasana kadar. Ondan sonra yine dinlemiyorum fakat bu sarki disinda *
son zamanlardaki olaylar sonucunda kendisinden tiksinti geldi ama müziği bir sekilde onu taşıyor. dün akşam bira sallarken bir dokunma(şarkı olandan) yaptım valla ruhum arındı. Ah be adam, keşke insanların gözünde orhan baba olarak kalsaydın.
Saraydan sızan şüpheli kokuları gidermek için rexona'sını eline alıp içeri sızmış olan sanatçı. Siyasi repertuarında neler olacak merak ediyorum, 'batmış bu dünya' mı yoksa, 'hatasız kul olmaz' mı? Zamanla göreceğiz.