26.
zallın yapmaması gereken saçmalıktır. yeter lan her sene her sene.
25.
doğru söyledikleri için dokuz nesilden kovulacak olanların oluşturacağı nesildir.
(deyime bağlamak için atamayacağım takla yoktur)
23.
uludağ forum tadını bozup yerli faceye bağlatacakları yerdir.
esrarlı gözlerin hep onu beklemesi
başlıkları görebiliri.
22.
gelmeyin denilebilecek nesildir.
dokuzuncu nesiller ebenizi...
*
21.
Hoşgelmişler 9.nesli kurtarmışlar.
20.
9. neslin yani benim ve benim gibilerin ezoluktan çıkmamıza neden olacak nesildir.
18.
eğer gelirlerse sözlüğün ilk çift haneli nesli olacaklar.
17.
dokuzuncu nesilleri kıçının kenarına takmamasını salık verdiğim nesildir.
16.
liseli olmakla suçlanacak nesil. merak etmeyin 6 dan sonrası hep bununla suçlandı. *
15.
kendilerine asla bize yapılan muameleyi göstermeyip hoşgeldiniz, buyrunuz diyeceğim yeniler. evet 8'ler buralar dutluktu da ne oldu amk. dır dır dır bezdirdiniz geldiğimizden beri.
14.
gözlerimizi yollarda bırakan yazarlar hoş gelmişler.
13.
2013 yılında nesillerinden dolayı aşağılanacak ancak en fazla 2014 ya da 2015 yılında kendinden sonraki nesilleri aşağılayacak olan yazarlardır.
11.
çok yakında sözlükte göreceğimiz nesil.*
8.
9. nesil yazarlarının dört gözle beklediği jenerasyon.
6.
2012 den bişey çıkmazsa görülebilecek nesildir.
5.
bir-iki seneye sözlüğe teşrif edecek yeni yazarların dahil olduğu gruptur.
*
gelir gelmez sözlüğü sikti ibneler. önce bi başlık açmayı öğrenin. 8. nesiller hiç böyle miydi? malsınız lan. biri çaylak yapsın bunları yeaa!
4.
2013'de yazabilecekleri durumu hala şaibeli olan yazarlar.
3.
ilk girecekleri entryler mutlaka "deniz baykal istifa etmedi hala" tarzında olacak nesil.. bekleyip göreceğiz.