Yeni bir özelliği olan sitedir kendisi. Sen girerken bir soru yazıyorsun daha sonra iki kişi o soruyu tartışıyor. Çok zekice bir uygulama ama sürekli "asl", "horny?" gibi sorularla karşılaşınca insan sıkılıyor.
videoda 10 kişiden 11 i açıp salladığı için texte girilmesi gereken texte ise 10 kişiden 9 unun asl? u horny female? vb. şeyler söylediği chat yapmanın imkansız olduğu chat sitesi.
arkadaş bu türklerin hepsi mi kulaklık takar ya. bu tiplerin kafasında her an sıçmaya hazır ve nazır bir kelebek var gibi duruyor. ha bir de bu site de o kadar çok y. rrak var ki her an tetikte olmanız gerekmektedir zira bu osbircilerin sıvımsılarından yapay bir hazar oluşturulabilir. uzak durun derim!
Stranger: hi
You: the world makes us sad
Stranger: specially me
You: why
Stranger: i love a girl .... but i dont think she also loves me
You: this is very bad
Stranger: what about u ?
You: I can't do anything
türk gençlerinin karşılarına güzel hatun çıkması beklentisiyle girip, kıllı sakalları abileri görünce arkasına bakmadan kaçtığı random video sohbet sitesi.
sadece asyalılarla konuşulması gereken sohbet sitesi.
görüntülü de 10 kişiden 11 i penis sıvazladığı için text e girilmesini dürüstçe sohbet istenirse çinlilerle konuşulması gerektiğini tavsiye ederim.
en azından adamlar "hi asl" diye başlamıyorlar. zaten hi asl diyorsa hemen kaçın ordan.
kızlarının da sohbeti çok iyidir.
temizdir.
bundan yıllar önce kuzenimle birlikte bulunduğumuz site.
kuzenim piç, serseri ben ise ağırbaşlı, olgun bir rol üstleniyordum,
neyse bazen kız denk geliyor bazen ise erkeğe ait olduğunu sandığımız organlar.
yine böyle devam ederken karşımıza 2 kız çıktı.
yazışıyoruz falan işte, 'hi, how old are you' gibilerinden..
kız baktı bu iş yazışmayla olmayacak, işi beden diline çevirdi ve işaret parmağıyla kafasını gösterdi, daha doğrusu saçını gibi..
ve sonrasında baş parmağıyla 'tamam, güzel' işareti yaptı.
kıvırcık saçlı ve bonus olmamdan kaynaklanıyor olsa gerek, saçımı beğendiğini düşündüm,
ancak aklıma takılmıyor da değil.
ya beyin bedava demek istediyse !?
şamata bir yerdir.
dün geceyi sabaha bağlayan bir vakit dolaşırken bir stranger'ın asl? demesiyle anladım ki 'topraam' var karşımda.
ama çaktırmadım tabii.
- lafı uzatmak için 'my name is jessie. u? deyiverdim.
-jessie. are u a girl? demesiyle anladım ki zor durumda bir abazan. okuduklarına inanamıyor.
sonra düşündüm ki bu zavallı bizim sözlükten olabilir dedim. eğer öyleyse evlatlar kandırılmış bir yazarımızdan yaptığım edepsizlikten dolayı özür dilerim.
ben aslında califonia'ya hiç gitmedim. aslında ben jessie değilim. ayrıca kız bile değilim. bir pipim var benim!
siz siz olun klavyeden çıkan her şeye inanmayın.